H5PY0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilgisayar programcılığından işletmeye geçişte 3. sınıftan başlıyorsun diye biliyorum. İntibak dersleri yok, bir ay önce bir yerlerde okumuştum. AÖF'ün dgsden artısı bu zaten, normal süre içinde 4 senelik bir okul ve önlisans bitirme avantajı
Hayır, Bilgisayar Programcılığı'nda da İntibak (Hazırlık) Sınıfı var..