Konu
Bilgisayar Programcılığı - MYO'dan Açıköğretim üçüncü sınıfa geçiş
16-08-2010, 02:25:22
#10
bycapslock
joKer06 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
peki hocam dikey geçiş sınavı nasıl zor mu suan 2yıllık okuyorum 2.sınıfa geçtim bende biraz bilgi verirmisin?
Dikey geçişten kastınız nedir?
Açıköğretime geçişten bahsediyorsanız, sınav yok..