Bunlar ;
- Genel Muhasebe
- İktisada Giriş
- Genel işletme
- Hukuka Giriş
Bu arada İktisat ya da İşletme seçebiliyorsunuz, ben İşletme okuyorum..
son bir soru da ben sorayım
ben şuan önlisans mezunuyum önlisans diplomam var elimde. Peki açıköğretim işletme ye kayıt oldum diyelim o zaman benim önlisans bilgisayar programcılığı diplomam ne oluyor? o diploma bende kalıyor mu yoksa o diplomayı alıyorlar mı? yani bu okuldan mezun oldugumuzda çift diploma sahibi mi oluyoruz yoksa işletme mezunu olarak mı gözüküyoruz?