Konu
Bilgisayar Programcılığı - MYO'dan Açıköğretim üçüncü sınıfa geçiş
16-08-2010, 02:26:30
#11
bycapslock
Rudeboy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu dersler ne dersleri ? Biraz daha detaylı bilgi verir misiniz ?
Bunlar ;
Genel Muhasebe
İktisada Giriş
Genel işletme
Hukuka Giriş
Bu arada İktisat ya da İşletme seçebiliyorsunuz, ben İşletme okuyorum..