ama ne yazık ki askeriye ye girmek o kadar kolay değil
Atina’da Türk savaş gemisi paniği
40
●2.290
- 11-08-2010, 23:16:32savaş gemisi ya, ondan. boş değil gemi, biliyorlar.Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
taka olsaydı bombalarlardı. - 11-08-2010, 23:18:28Dogurusn usta bende Seneye Denız Astsb. MYO giricem inş.Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2010, 23:54:30Üyeliği durduruldudoğru , tüm paralarını f16 ların benzinine verdiler.it dalaşıHostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-08-2010, 23:59:48Hocam muhalefet & siyaset yapmayı çok seviyorum gel gelelim r10 buna izin vermiyor. Söyleyemiyorum içimdekileriiiSrdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 12-08-2010, 00:01:50Üyeliği durdurulduAdamlar 2 sene önce almanyadan 2 adet savaş gemisi sipariş vermişler.Parasını ödeyemedikleri için gemiler hala alman tersanesinde duruyormuşSrdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir türlü envanterlerine alamadılar
Birde Fransanın gazına gelip bizimle it dalaşına giriyorlar
- 12-08-2010, 00:07:56Üyeliği durdurulduhocam siyasetlik bir konu yok. ordu bizim ordumuz , askerler bizim askerimiz bunun siyasi hiç bir tarafı yok.Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2010, 01:06:59Üyeliği durdurulduKrizde olmasalar f16lıları karga gibi dolaşırdı.
