• 11-08-2010, 22:56:44
    #10
    Üyeliği durduruldu
    insanın asker olası geliyo ama ne yazık ki askeriye ye girmek o kadar kolay değil
  • 11-08-2010, 23:16:32
    #11
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her zaman önleme falan yaparlardı ezikler .Nolmuş kendilerine yapılınca pekte zevkli olmuyormuş dimi.
    savaş gemisi ya, ondan. boş değil gemi, biliyorlar.
    taka olsaydı bombalarlardı.
  • 11-08-2010, 23:18:28
    #12
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insanın asker olası geliyo ama ne yazık ki askeriye ye girmek o kadar kolay değil
    Dogurusn usta bende Seneye Denız Astsb. MYO giricem inş.
  • 11-08-2010, 23:22:00
    #13
    Adamların ekonomisini biz batırdık
  • 11-08-2010, 23:54:30
    #14
    Üyeliği durduruldu
    HostSatiyoruz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adamların ekonomisini biz batırdık
    doğru , tüm paralarını f16 ların benzinine verdiler.it dalaşı
  • 11-08-2010, 23:59:48
    #15
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru , tüm paralarını f16 ların benzinine verdiler.it dalaşı
    Hocam muhalefet & siyaset yapmayı çok seviyorum gel gelelim r10 buna izin vermiyor. Söyleyemiyorum içimdekileriii
  • 12-08-2010, 00:01:50
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru , tüm paralarını f16 ların benzinine verdiler.it dalaşı
    Adamlar 2 sene önce almanyadan 2 adet savaş gemisi sipariş vermişler.Parasını ödeyemedikleri için gemiler hala alman tersanesinde duruyormuş bir türlü envanterlerine alamadılar Birde Fransanın gazına gelip bizimle it dalaşına giriyorlar
  • 12-08-2010, 00:07:56
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam muhalefet & siyaset yapmayı çok seviyorum gel gelelim r10 buna izin vermiyor. Söyleyemiyorum içimdekileriii
    hocam siyasetlik bir konu yok. ordu bizim ordumuz , askerler bizim askerimiz bunun siyasi hiç bir tarafı yok.
  • 12-08-2010, 01:06:59
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Krizde olmasalar f16lıları karga gibi dolaşırdı.