Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her zaman önleme falan yaparlardı ezikler .Nolmuş kendilerine yapılınca pekte zevkli olmuyormuş dimi.
savaş gemisi ya, ondan. boş değil gemi, biliyorlar.
taka olsaydı bombalarlardı.