Atina’da Türk savaş gemisi paniği
40
●2.290
- 12-08-2010, 04:00:56Katılıyorum.PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle adalarda görev yapan kıytırık sahil güvenlik botlarınla bizim karasularını ihlal edip durmaya benzemez bildiğin savaş gemisiyle atinaya gözdağı vermişiz baya baya. - 12-08-2010, 04:13:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
%100 katılıyorum doğru tespit.
++++
edit: 24 saat sınırı. - 12-08-2010, 04:16:18taka olsaydı kendi kendine batardı.deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Osmanlı tekrar dirilecek diye korkuyorlar.. - 12-08-2010, 04:17:05Ne yazık ki siz o maharete muktedir olamayanlardansınız.PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2010, 05:20:45verdiğin rep gerçekleri değiştirmiyor genco.KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2010, 05:24:51Gerçekleri değiştirme değil, değiştirip öyle anlatan utanmazları ifşa etme amacındayım zaten ihtiyar.Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-08-2010, 05:29:54satın alınan hakimlerle yürütülen davalardan gerçeklerin(!) çıkaralacağını düşünenler ve medyada gerçeklerin sadece böyle gün yüzüne çıkacağını halka telkinlerle sokmayı planyalanlar kadar samimiyetsiz gerçekdışısın.KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim askerler biraz eğlenmek istemişler, hepsi bu
