• 12-08-2010, 01:29:32
    #19
    Ne demiş Ümit Yaşar Oğuzcan; Bu kadar yürekten çağırma beni! Bir gece ansızın gelebilirim.
  • 12-08-2010, 02:08:39
    #20
    Bizim askerler biraz eğlenmek istemişler, hepsi bu
  • 12-08-2010, 04:00:56
    #21
    PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkenin deniz kuvvetlerine mensup personeli; darbe planlamakla, suikast planlamakla suçlanırken, mahkeme mahkeme dolaştırılırken, hapislere tıkılırken deniz kuvvetleri'nin uyuyan yılana/yılanlara verdiği bu mesaj oldukça anlamlı geldi bana.

    ne alakası var diyen/diyecek olan bazı arkadaşlar, beyinlerini işletirlerse ne demek istediğimi çok net anlayabilirler. eksi rep vermek maharet değildir. beyni kullanmak ise pek mühim bir maharettir.
    Katılıyorum.

    Öyle adalarda görev yapan kıytırık sahil güvenlik botlarınla bizim karasularını ihlal edip durmaya benzemez bildiğin savaş gemisiyle atinaya gözdağı vermişiz baya baya.
  • 12-08-2010, 04:13:19
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkenin deniz kuvvetlerine mensup personeli; darbe planlamakla, suikast planlamakla suçlanırken, mahkeme mahkeme dolaştırılırken, hapislere tıkılırken deniz kuvvetleri'nin uyuyan yılana/yılanlara verdiği bu mesaj oldukça anlamlı geldi bana.

    ne alakası var diyen/diyecek olan bazı arkadaşlar, beyinlerini işletirlerse ne demek istediğimi çok net anlayabilirler. eksi rep vermek maharet değildir. beyni kullanmak ise pek mühim bir maharettir.

    %100 katılıyorum doğru tespit.
    ++++
    edit: 24 saat sınırı.
  • 12-08-2010, 04:16:18
    #23
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    savaş gemisi ya, ondan. boş değil gemi, biliyorlar.
    taka olsaydı bombalarlardı.
    taka olsaydı kendi kendine batardı.

    Osmanlı tekrar dirilecek diye korkuyorlar..
  • 12-08-2010, 04:17:05
    #24
    PirMuhammed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkenin deniz kuvvetlerine mensup personeli; darbe planlamakla, suikast planlamakla suçlanırken, mahkeme mahkeme dolaştırılırken, hapislere tıkılırken deniz kuvvetleri'nin uyuyan yılana/yılanlara verdiği bu mesaj oldukça anlamlı geldi bana.

    ne alakası var diyen/diyecek olan bazı arkadaşlar, beyinlerini işletirlerse ne demek istediğimi çok net anlayabilirler. eksi rep vermek maharet değildir. beyni kullanmak ise pek mühim bir maharettir.
    Ne yazık ki siz o maharete muktedir olamayanlardansınız.
  • 12-08-2010, 05:20:45
    #25
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yazık ki siz o maharete muktedir olamayanlardansınız.
    verdiğin rep gerçekleri değiştirmiyor genco.
  • 12-08-2010, 05:24:51
    #26
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    verdiğin rep gerçekleri değiştirmiyor genco.
    Gerçekleri değiştirme değil, değiştirip öyle anlatan utanmazları ifşa etme amacındayım zaten ihtiyar.
  • 12-08-2010, 05:29:54
    #27
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekleri değiştirme değil, değiştirip öyle anlatan utanmazları ifşa etme amacındayım zaten ihtiyar.
    satın alınan hakimlerle yürütülen davalardan gerçeklerin(!) çıkaralacağını düşünenler ve medyada gerçeklerin sadece böyle gün yüzüne çıkacağını halka telkinlerle sokmayı planyalanlar kadar samimiyetsiz gerçekdışısın.