deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
savaş gemisi ya, ondan. boş değil gemi, biliyorlar.
taka olsaydı bombalarlardı.
taka olsaydı kendi kendine batardı.

Osmanlı tekrar dirilecek diye korkuyorlar..