• 11-08-2010, 21:47:21
    #1
    Üyeliği durduruldu

    Türk Deniz Kuvvetleri’ne ait Bozcaada isimli torpido gemisi, Yunanistan’a büyük panik yaşattı. Uluslararası operasyon için gittiği Lübnan’dan İzmir’e hareket eden gemi pazar günü Ege sularına giriş yaptı. Ancak gemi, Ege’de kısa yoldan İzmir’e ulaşmak yerine rotasını Atina’ya doğru çevirdi. Rodos’un güneyinden geçerek Yunan karasularına giren Bozcaada, Serifos, So, Kea, Evia ve Skyros adalarının arasından yoluna devam etti.

    Atina’nın doğusundaki So Burnu’na 60 kilometre kadar yaklaşan gemi, Yunan Deniz Kuvvetleri’nin alarma geçmesine neden oldu. Ardından Bozcaada tekrar rotasını değiştirerek İzmir’e doğru yöneldi ve hiçbir Yunan gemisiyle karşı karşıya gelmeden Türk karasularına girdi. Yunanistan Savunma Bakanı Evangelos Venizelos “Bunu masum bir bir geçiş olarak görmeye çalışıyorum” derken, Savunma Bakanlığı yetkilileri Türk gemisinin uluslararası operasyon nedeniyle transit geçişinin yasal olduğunu söyledi.

    Çok korkmuşlar
  • 11-08-2010, 21:49:30
    #2
    Her zaman önleme falan yaparlardı ezikler .Nolmuş kendilerine yapılınca pekte zevkli olmuyormuş dimi.
  • 11-08-2010, 21:49:39
    #3
    1 tane gemi az yolla 3-4 tane
    2 yıl ses çıkarmazlar.
  • 11-08-2010, 21:51:25
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Nolduuuu yanlarına yaklaşınca tırstılar. 3-4 gemi daha oradan geçse daha onlarda tık olmaz.
  • 11-08-2010, 21:52:13
    #5


    bahsedilen gemi bu
  • 11-08-2010, 21:54:00
    #6
    Adamlar bizden korkularına krize girdiler Hep savunmayı geliştirmişler
  • 11-08-2010, 22:35:56
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yazık ya
  • 11-08-2010, 22:52:55
    #8
    Yunanlılar Hep Böyle
    Yanında Birisi olunca şımarıyorlar...
  • 11-08-2010, 22:56:41
    #9
    Üyeliği durduruldu
    ülkenin deniz kuvvetlerine mensup personeli; darbe planlamakla, suikast planlamakla suçlanırken, mahkeme mahkeme dolaştırılırken, hapislere tıkılırken deniz kuvvetleri'nin uyuyan yılana/yılanlara verdiği bu mesaj oldukça anlamlı geldi bana.

    ne alakası var diyen/diyecek olan bazı arkadaşlar, beyinlerini işletirlerse ne demek istediğimi çok net anlayabilirler. eksi rep vermek maharet değildir. beyni kullanmak ise pek mühim bir maharettir.