• 12-08-2010, 05:41:02
    #28
    Burda olduğumuzu anlasınlar.Asker konusunda ki tartışmalara gelince, askerlerin üzerinde yapılan araştırmaları %100 destekliyorum.Bu ülkede yapılan en büyük hata askerlerin sanki dokunulmaz olması ve en rahat, en lüks yerlerde onların ikamet etmesi.

    Ben asker bir babanın oğluyum, babam kendisi de diyor.Askerde sadece albay olana kadar çekiyorsun, albay olduktan sonra, yerinden hareket etmene gerek yok.Askerimizi karalayan, askerimizin kötü görünmesini sağlayan çürük yumurtalar var o yumurtaların temizlenmesi için askerin içinde temizlik şart.
  • 12-08-2010, 05:43:58
    #29
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satın alınan hakimlerle yürütülen davalardan gerçeklerin(!) çıkaralacağını düşünenler ve medyada gerçeklerin sadece böyle gün yüzüne çıkacağını halka telkinlerle sokmayı planyalanlar kadar samimiyetsiz gerçekdışısın.
    Yarsav,HSYK,Yargıtay,Danıştay,Sayıştay. Kısacası tüm yargı tek bir siyasi partiyi destekliyor ve partinin de mevcut hükümet olmadığını herkes biliyor. Kendinizi istediğiniz gibi kandırın da, milleti kandırmanıza izin vermeyeceğim asla bu forumda.

    Hakaretlerine ve seviyene -seviyesizliğine- alıştım, cevap verme gereği duymuyorum onlara. Ergun Poyraz oku sen aynı kalitede insanlarsınız.
  • 12-08-2010, 05:57:15
    #30
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yarsav,HSYK,Yargıtay,Danıştay,Sayıştay. Kısacası tüm yargı tek bir siyasi partiyi destekliyor ve partinin de mevcut hükümet olmadığını herkes biliyor. Kendinizi istediğiniz gibi kandırın da, milleti kandırmanıza izin vermeyeceğim asla bu forumda.

    Hakaretlerine ve seviyene -seviyesizliğine- alıştım, cevap verme gereği duymuyorum onlara. Ergun Poyraz oku sen aynı kalitede insanlarsınız.
    şurada seviyesizlik yaptığım falan yok. seviyesizlik görmek istiyorsan facbooktaki partinin sayfalarına bak ne seviyesizlikler ne cahillikler var.

    sen hüseyin üzmez oku. aynı kafa.
    edit: bide mısıroğlu oku o daha bi senden.
  • 12-08-2010, 06:06:52
    #31
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şurada seviyesizlik yaptığım falan yok. seviyesizlik görmek istiyorsan facbooktaki partinin sayfalarına bak ne seviyesizlikler ne ccahillikler var.

    sen hüseyin üzmez oku. aynı kafa.
    Evet gayet iyi biliyorum kimlerin ne densizlik yaptığını. Atatürk resimlerinin isimlerinin arkasına sığınılarak yapılanları.

    Benim görüşümden, Üzmez'i savunan hiçkimse yok, bir de Poyraz'a bak bakalım kimler nasıl savunuyor. Battın, dibe sürüklenme; laf yetiştirmene gerek yok burada bırak.

    Mısıroğlu da okurum Armağan da okurum; Ortaylı da İnalcık ta. İnsanların ninesinin kızlık soyadından gen tahlili yapmaya çalışan, ağzından salyalar akarak sağa sola hakaret eden, düşüncesini ifade etmekten aciz, savunacak birşeyi kalmadığında susmasını bilmeyen, mantık karşısında sömürü, bilgi karşısında gösteri yapmaya çalışan, görüşlerini ifade etmek yerine kaçak dövüşen; kendince analizler yapıp tamamı aldatmaca çıktığında yeni birşey öğrendiği için sevinmesi gereken yerde saldıracak başka gedik arayan cahillerden; demokrasi, adalet ve eşitlikten bahsedip halkın seçtikleriyle baş edemeyeceğini anlayınca postal sesinden ümit bekleyen
    döneklerden; bıktık yeter ki gitsinler, kaosa kargaşaya krize razıyız diyen hainlerden; katbekat iyi ve bilgilendiricidir.
  • 12-08-2010, 06:21:07
    #32
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet gayet iyi biliyorum kimlerin ne densizlik yaptığını. Atatürk resimlerinin isimlerinin arkasına sığınılarak yapılanları.

    Benim görüşümden, Üzmez'i savunan hiçkimse yok, bir de Poyraz'a bak bakalım kimler nasıl savunuyor. Battın, dibe sürüklenme; laf yetiştirmene gerek yok burada bırak.

    Mısıroğlu da okurum Armağan da okurum; Ortaylı da İnalcık ta. İnsanların ninesinin kızlık soyadından gen tahlili yapmaya çalışan, ağzından salyalar akarak sağa sola hakaret eden, düşüncesini ifade etmekten aciz, savunacak birşeyi kalmadığında susmasını bilmeyen, mantık karşısında sömürü, bilgi karşısında gösteri yapmaya çalışan, görüşlerini ifade etmek yerine kaçak dövüşen; kendince analizler yapıp tamamı aldatmaca çıktığında yeni birşey öğrendiği için sevinmesi gereken yerde saldıracak başka gedik arayan cahillerden; demokrasi, adalet ve eşitlikten bahsedip halkın seçtikleriyle baş edemeyeceğini anlayınca postal sesinden ümit bekleyen
    döneklerden; bıktık yeter ki gitsinler, kaosa kargaşaya krize razıyız diyen hainlerden; katbekat iyi ve bilgilendiricidir.
    Burada kimseyi körükörüne savunmuyorum ben senin gibi.
    onun bunun savunması bana mı kaldı. lafı döndürüp dolaştırıp istediğin yere getiriyorsun. her şeyi istediğin yere getirip deyim yerindeyse kendi mahallene çekmek istiyorsun tartışmayı.

    burada suçsuz yere içeri alanlar. suçuna dair kanıt bulunmadığı için bıraklıması gerekirken hakimin "sen az yattın daha yat" demesiyle içeride tutuulmak suretiyle TSK'yı yıratmaya çalışanları savunacak hoş görecek halim yok nitekim. "Kasa" dediğiniz adamın suçunu öğrenemeden cezaevinde ölmesi, cenazesini devlet kaldırırken burada yalanlara kimseyi kandırmanı izin vermem demense çok ironik.

    TSK tabiki araştırılmalıdır temizlenmelidir fakat bu Deniz Feneri gibi rtük yasağıyla yapılabilirdi DF denilen .... kuruma yapılan ayrıcalğın 10 da biri gösterilmedi TSK'ya. Sonra TSk yıpratıldığında "Temizliyoruz" açıklaması gelir. YALAN DOLAN! hayatınız yalan dolan.

    kimin yalan dolan peşinde olduğu belli. "ühühühhü"*** yaparak milleti yıllarca dolandırdınız anasını ağlattınız. hala da yüz varmış gibi burada isimlerini zikrediyorsunuz.

    şimdi onu bunu bırakıcan sizin orda bi yazar var şöyle böyle dicen. alıştık senin lafı döndürtüp aklınca cevap vermene.
  • 12-08-2010, 06:34:00
    #33
    Alpero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada kimseyi körükörüne savunmuyorum ben senin gibi.
    onun bunun savunması bana mı kaldı. lafı döndürüp dolaştırıp istediğin yere getiriyorsun. her şeyi istediğin yere getirip deyim yerindeyse kendi mahallene çekmek istiyorsun tartışmayı.

    burada suçsuz yere içeri alanlar. suçuna dair kanıt bulunmadığı için bıraklıması gerekirken hakimin "sen az yattın daha yat" demesiyle içeride tutuulmak suretiyle TSK'yı yıratmaya çalışanları savunacak hoş görecek halim yok nitekim. "Kasa" dediğiniz adamın suçunu öğrenemeden cezaevinde ölmesi, cenazesini devlet kaldırırken burada yalanlara kimseyi kandırmanı izin vermem demense çok ironik.

    TSK tabiki araştırılmalıdır temizlenmelidir fakat bu Deniz Feneri gibi rtük yasağıyla yapılabilirdi DF denilen .... kuruma yapılan ayrıcalğın 10 da biri gösterilmedi TSK'ya. Sonra TSk yıpratıldığında "Temizliyoruz" açıklaması gelir. YALAN DOLAN! hayatınız yalan dolan.

    kimin yalan dolan peşinde olduğu belli. "ühühühhü" yaparak milleti yıllarca dolandırdınız anasını ağlattınız. hala da yüz varmış gibi burada isimlerini zikrediyorsunuz.

    şimdi onu bunu bırakıcan sizin orda bi yazar var şöyle böyle dicen. alıştık senin lafı döndürtüp aklınca cevap vermene.
    Bi' sakin ol bak ben gayet sakinim.

    Malum davalar sürecindeki hataların ve yanlış yargılamaların çoğu da yargı içindeki düzensizlik, başına buyrukluk; gereken kararların denetlenememesi yüzünden. Karşı çıktığınız şeyler bunları da düzenliyor ama laf anlatmak ne mümkün.

    Bak ben demiyorum, tamamiyle karşıt görüş birisi, Oktay Ekşi diyor; TSK neden suçlamalara cevap vermiyor, bir cümle dahi açıklama yapmıyor diyor. Böyle olmaz diyor. Ama bunu ben dediğimde sizli bizli konuşmalar başlıyor, ne dolandırıcılık kalıyor ne aldatıcılık.

    Profesör denilen insanlar bile o kadar saçma yerlerden, mantıksız bağlantılar kurarak hayır denmesi gerektiğini söylüyor ki, o verdiğin karikatürdeki sebep bile onların yanında mantıklı kalır.

    Bak konuyu biryere götürmedim; referanduma,ergenekona,yolsuzluk iddaalarına,TSK'ya sen getirdin, ben ordan devam ediyorum.

    Ayrıca da seni birşeye ikna etmeye çalıştığımı sanma. Laf anlatmaya çalıştığımı da. Böyle birşey olmayacağını biliyorum. "Körü körüne savunmak". Herkes birbirini bununla suçlar ama kimse kendinin farkında olmaz malesef. Gayem, biri yazdığınız aldatmaca dolu şeyleri okur da inanırsa; bir de doğrusunu okusun aklı bulanmasın.

    Not: İmzan da Kılıçdaroğlu için ne kadar yakışmış öyle. Benim aklıma gelmezdi bravo.
  • 12-08-2010, 07:32:03
    #34
    KMLGRLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bla bla bla..
    Not: İmzan da Kılıçdaroğlu için ne kadar yakışmış öyle. Benim aklıma gelmezdi bravo.
    Sende o kadarcık bile kapasite yok anla işte.
  • 12-08-2010, 12:30:04
    #35
    Çok saçma yorumlar yapılmış, elbette sinirlenicekler ve tepkilerini ortaya koyacaklar ancak korkmaları için bir sebep yok onlarda bizim kadar askeri envartere sahipler.

    Şimdi bir yumam savaş gemisi gelip türkiye karasularına çok yakın seyretseydi türkiye tepki vermeyecekmiydi?

    aynı olay...
  • 12-08-2010, 13:56:43
    #36
    Üyeliği durduruldu
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok saçma yorumlar yapılmış, elbette sinirlenicekler ve tepkilerini ortaya koyacaklar ancak korkmaları için bir sebep yok onlarda bizim kadar askeri envartere sahipler.

    Şimdi bir yumam savaş gemisi gelip türkiye karasularına çok yakın seyretseydi türkiye tepki vermeyecekmiydi?

    aynı olay...
    Yunanistan, Türkiye ile kıyaslanamaz.Çok daha güçlüyüz onlardan,Bunu onlarda biliyor.Aynı şeyi onlar yapsalardı türkiye tepki göstermek yerine 4-5 savaş gemisi yollardı o geminin peşine emin ol.