Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
doğru , tüm paralarını f16 ların benzinine verdiler.it dalaşı
Adamlar 2 sene önce almanyadan 2 adet savaş gemisi sipariş vermişler.Parasını ödeyemedikleri için gemiler hala alman tersanesinde duruyormuş bir türlü envanterlerine alamadılar Birde Fransanın gazına gelip bizimle it dalaşına giriyorlar