Cycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam muhalefet & siyaset yapmayı çok seviyorum gel gelelim r10 buna izin vermiyor. Söyleyemiyorum içimdekileriii
hocam siyasetlik bir konu yok. ordu bizim ordumuz , askerler bizim askerimiz bunun siyasi hiç bir tarafı yok.