arkadaşlar ben bu yıl daha doğrusu nisan ayında sınava gireceğim bunun iç.in şimiden bilgi almak istiyorum ne hız derseniz çalışmalarımı ona göre düzenlemek istiyorum
Türkçe - 40 (36 benim yaptıklarım)
Temel Matematik- (40 35benim yaptıklarım)
Sosyal Bilimler - 40 (30benim yaptıklarım)
Fen Bilimleri - 40 (25 benim yaptıklarım)
arkadaşlar 160 soruda 140 net bıraktığımı hatırlıyorum denemelerde bu yılki ygs sınavında dahi büytün soruları yapabildim ben sadece ygs sınavına hazırlanıyorum sayısal bölümü mezunuyum bana bu puanlarla yada en yüksek ygs puanıyla boşta kalmayacağım 3-4k tl para aylık alabileceğim bir meslek varmı geleceğim için önemli bir soru kendi açımdan..ç teşekkür ederim vereceğiniz değerli bilgiler için
: lütfen kişiliğimi zecedeliyi beni üzücü yorumlar yapmayın bilgi almak için açılan bir konudur
ygs hakkında bir kaç önemli soru bakabilirmisiniz
15
●865
- 03-08-2010, 17:47:39Üyeliği durdurulduygs netlerin iyi. o parantez içindekiler netlerinse çok daha iyi. gerçi fen biraz düşük ama.
lys'ye girebilsen çok iyi olurdu (neden girmiyorsun ki?).
o söylediğin bölümle ilgili olarak iki tane bağlantı vereceğim:
http://www.biriyilik.com/egitim-ogre...mani-6439.html
http://www.yalova.edu.tr/ylv60.aspx
daha kapsamlı bilgi:
http://www.google.com.tr/#hl=tr&sour...cc96aced9b5ed7 - 03-08-2010, 17:51:50ya aslına bakarsanız fen bilgisi netlerimi daha attırabilirim çünkü daha 8 ay var nerdeyse artırailirim lys ye neden girmiyorum derseniz lise 3 te başladım sınava çalışmaya aptallık işte sadece ama sadece ygs çalıştım ondan keşke lys de çalışsaydım aptallık işte ne yapalım....
şimdi belki başka arkadaşlar der bir yıl bekle sonra gir inanın bekleyemem ailemle beraber kalamıyorum ben genç oldum geç gibi davranmak istiyorum ailem ise hala kızlarlan takılma akşam çıkma polemiği yapıyor biraz daha hayata erken atılma çabası içindeyim - 03-08-2010, 18:02:14Üyeliği durduruldumesela ygs 5 ile alan okul öncesi öğretmenlik var. biliyorsunuz, şimdi ana sınıfı eğitimi zorunlu hale geldi. hayata hemen atılmak için ideal bir bölüm. çevremizde kpss 45 puan ile atanan öğretmenler mevcut.
bahsettiğim bölüm 4 yıllık ve ygs 5 ile alıyor ki netlerinize göre ygs 5 puanınız hatırı sayılır birşey olacak. inşaallah gerçek sınavda bu netlere yakın ya da biraz daha iyi alırsanız bu bölüme yerleşebilirsiniz.
veya lys'de matematik-edebiyattan hatırı sayılır bir puan alabilseniz sınıf öğretmenliği yazabilirsiniz.
ygs 1 ile girebileceğiniz beslenme ve diyetetik bölümü var. sonra yine ygs 1 ile alan bilgisayar teknolojisi ve bilişim sistemleri (yüksekokul), fizyoterapi ve rehabilitasyon (yüksekokul) bölümleri var.
umarım bunlardan birini tercih eder ve yerleşirsin. - 03-08-2010, 18:05:00peki abim bişi sorcam bu hemşirelik var girebilirmiyiz ona birde maaşı ne kadardır .. ++ üste yazdığın mesleklerin maaşi ne kadardır çünkü ilerde baba parasına bakacak adamlar değiliz baba parasını istemeyen biriiyim benim için 3k 4k bi para lazım maaş olarak bu maalı alabileceğim bir yer varmı ygs sınavında sınavda gerekirse ben daha da puanlarımı yükseltebilirim
- 03-08-2010, 18:06:56bu güzelmiş hocam zaten suruçluyuz namımız çıkmış atçıyabeyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam dediğiniz gibi bunu düşenebilirim
ama biraz daha maaşı yüksek bişi varmı ben ygs de imkansızı başarabileceğime inanıyorum ama maaş önemli benim için en çok en başta maaş para - 03-08-2010, 18:08:40athirsizi.net domaini de düşüyor hocam, değerlendirebilirsin.DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lys'ye girebilsen çok iyi olurdu (neden girmiyorsun ki?).