• 03-08-2010, 18:09:34
    #10
    beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    athirsizi.net domaini de düşüyor hocam, değerlendirebilirsin.
    güzel di
  • 03-08-2010, 18:12:52
    #11
    Üyeliği durduruldu
    DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki abim bişi sorcam bu hemşirelik var girebilirmiyiz ona birde maaşı ne kadardır .. ++ üste yazdığın mesleklerin maaşi ne kadardır çünkü ilerde baba parasına bakacak adamlar değiliz baba parasını istemeyen biriiyim benim için 3k 4k bi para lazım maaş olarak bu maalı alabileceğim bir yer varmı ygs sınavında sınavda gerekirse ben daha da puanlarımı yükseltebilirim
    bu bölümlerin paraları konusunda bilgim yok açıkçası. ama iş garantisi olduğu için ve mezun olunca iş bulman diğer mezunlardan daha kolay olacağı için önerdim

    fizyoterapi ve rehabilitasyon bölümü üzerinde hocalarımız çok duruyor. sporculara hizmet verenlerin 5000-6000 tl civarı maaş aldıklarını öğrenmiştim. spastik çocuklarla ilgilenenlerin 15.000 tl'ye kadar maaş aldıkları söyleniyor. doğru mudur, bilemiyorum. ama sayısalcı bir arkadaşıma çok yalvardı hocası, bu bölümü seçsin diye...

    hemşireliğin yüksekokul'u var. 4 yıllık. ygs-2 puanı ile alıyor.

    ösym'nin rehberlik sayfasından bakabilirsin:

    http://rehberlik.osym.gov.tr/aramaso...UniversiteAdi=
  • 03-08-2010, 18:19:26
    #12
    yani PirMuhammed hocam diyosunuzki sağlık oku hem parası var hem işsiz kalmazsın bak bu güzel sağlığa kafam yatıyor o zaman tercihlerim ilki polislik ikincisi sağlık inşallah hayırlıysa olur hayırsızsa allah bizden uzak tutsun
  • 03-08-2010, 18:22:45
    #13
    Üyeliği durduruldu
    DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani PirMuhammed hocam diyosunuzki sağlık oku hem parası var hem işsiz kalmazsın bak bu güzel sağlığa kafam yatıyor o zaman tercihlerim ilki polislik ikincisi sağlık inşallah hayırlıysa olur hayırsızsa allah bizden uzak tutsun
    öyle. bir arkadaşım tm puan türünde 435 civarı puan elde ettiği halde polisliği seçti. şimdi doğu'da bir polis akademisine kaydoldu. çocuk orayı seçti. resmen hayatı kurtuldu.
  • 03-08-2010, 18:25:38
    #14
    peki hocampolislik ile ilgili bir sorum var araştırdımda bulamadım bu girişte sabıkaya bakılıyorda ailenin mi sabıkasıına bakılıyor yoksa benim mi
  • 03-08-2010, 18:30:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    öncelikle senin. ama askeri okul ya da harp akademilerine seçim yaparken yaptıkları gibi gibi derinlere indiklerini sanmıyorum. çünkü sınava giren çocukların sadece adli sicil kaydı ile başvuru yaptıklarını gördüm, ama yine de kesin konuşmayayım. istersen polis akademisi'nin veya polis meslek yüksekokulunun sitesine girip inceleyebilirsin.

    ama seni mutlaka inceleyecekler: ahlakını, konuşma şeklini, vücudunu, bilgini... mülakatlarda bunları zaten karşında bulacaksın.
  • 03-08-2010, 18:34:25
    #16
    ok o yönden korkum yok tek korkum biraz vucut şeklim düzensiz nasıl düzensiz dersen vucut geliştirtirmeye gittim 2 yıl tam vucut yaptım ğögüz çıkardım piyasaya böyle yürürken göğüslü falan işte sonra bırakmak zorunda kaldım göbeğim falan saktı bakalım ne olcak ama istedikleri mekiği şınavı barfiksi koşuyu hepsini eksiksiz yapıyorum sporcu sayılırım hala allah hayırlıysa nasip etsin ya polisliği zevkli meslek . kaçıyosun kovalıyosun adrenalin ekşın herşey var )