ok o yönden korkum yok tek korkum biraz vucut şeklim düzensiz nasıl düzensiz dersen vucut geliştirtirmeye gittim 2 yıl tam vucut yaptım ğögüz çıkardım piyasaya böyle yürürken göğüslü falan işte sonra bırakmak zorunda kaldım göbeğim falan saktı bakalım ne olcak ama istedikleri mekiği şınavı barfiksi koşuyu hepsini eksiksiz yapıyorum sporcu sayılırım hala allah hayırlıysa nasip etsin ya polisliği zevkli meslek . kaçıyosun kovalıyosun adrenalin ekşın herşey var )