DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
peki abim bişi sorcam bu hemşirelik var girebilirmiyiz ona birde maaşı ne kadardır .. ++ üste yazdığın mesleklerin maaşi ne kadardır çünkü ilerde baba parasına bakacak adamlar değiliz baba parasını istemeyen biriiyim benim için 3k 4k bi para lazım maaş olarak bu maalı alabileceğim bir yer varmı ygs sınavında sınavda gerekirse ben daha da puanlarımı yükseltebilirim
bu bölümlerin paraları konusunda bilgim yok açıkçası. ama iş garantisi olduğu için ve mezun olunca iş bulman diğer mezunlardan daha kolay olacağı için önerdim

fizyoterapi ve rehabilitasyon bölümü üzerinde hocalarımız çok duruyor. sporculara hizmet verenlerin 5000-6000 tl civarı maaş aldıklarını öğrenmiştim. spastik çocuklarla ilgilenenlerin 15.000 tl'ye kadar maaş aldıkları söyleniyor. doğru mudur, bilemiyorum. ama sayısalcı bir arkadaşıma çok yalvardı hocası, bu bölümü seçsin diye...

hemşireliğin yüksekokul'u var. 4 yıllık. ygs-2 puanı ile alıyor.

ösym'nin rehberlik sayfasından bakabilirsin:

http://rehberlik.osym.gov.tr/aramaso...UniversiteAdi=