DraqoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu güzelmiş hocam zaten suruçluyuz namımız çıkmış atçıya

hocam dediğiniz gibi bunu düşenebilirim
ama biraz daha maaşı yüksek bişi varmı ben ygs de imkansızı başarabileceğime inanıyorum ama maaş önemli benim için en çok en başta maaş para
athirsizi.net domaini de düşüyor hocam, değerlendirebilirsin.