ygs netlerin iyi. o parantez içindekiler netlerinse çok daha iyi. gerçi fen biraz düşük ama.

lys'ye girebilsen çok iyi olurdu (neden girmiyorsun ki?).
o söylediğin bölümle ilgili olarak iki tane bağlantı vereceğim:
http://www.biriyilik.com/egitim-ogre...mani-6439.html http://www.yalova.edu.tr/ylv60.aspx
daha kapsamlı bilgi:
http://www.google.com.tr/#hl=tr&sour...cc96aced9b5ed7