beyzade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ciddi ciddi yazıyorum at antrenörlüğü bölümü mezunları 2000-2500 arası kazanıyor diye duymuştum.
bu güzelmiş hocam zaten suruçluyuz namımız çıkmış atçıya

hocam dediğiniz gibi bunu düşenebilirim
ama biraz daha maaşı yüksek bişi varmı ben ygs de imkansızı başarabileceğime inanıyorum ama maaş önemli benim için en çok en başta maaş para