arkadaşlar ben bu yıl daha doğrusu nisan ayında sınava gireceğim bunun iç.in şimiden bilgi almak istiyorum ne hız derseniz çalışmalarımı ona göre düzenlemek istiyorum

Türkçe - 40 (36 benim yaptıklarım)
Temel Matematik- (40 35benim yaptıklarım)
Sosyal Bilimler - 40 (30benim yaptıklarım)
Fen Bilimleri - 40 (25 benim yaptıklarım)

arkadaşlar 160 soruda 140 net bıraktığımı hatırlıyorum denemelerde bu yılki ygs sınavında dahi büytün soruları yapabildim ben sadece ygs sınavına hazırlanıyorum sayısal bölümü mezunuyum bana bu puanlarla yada en yüksek ygs puanıyla boşta kalmayacağım 3-4k tl para aylık alabileceğim bir meslek varmı geleceğim için önemli bir soru kendi açımdan..ç teşekkür ederim vereceğiniz değerli bilgiler için


: lütfen kişiliğimi zecedeliyi beni üzücü yorumlar yapmayın bilgi almak için açılan bir konudur