ya aslına bakarsanız fen bilgisi netlerimi daha attırabilirim çünkü daha 8 ay var nerdeyse artırailirim lys ye neden girmiyorum derseniz lise 3 te başladım sınava çalışmaya aptallık işte sadece ama sadece ygs çalıştım ondan keşke lys de çalışsaydım aptallık işte ne yapalım....
şimdi belki başka arkadaşlar der bir yıl bekle sonra gir inanın bekleyemem ailemle beraber kalamıyorum ben genç oldum geç gibi davranmak istiyorum ailem ise hala kızlarlan takılma akşam çıkma polemiği yapıyor biraz daha hayata erken atılma çabası içindeyim