• 01-07-2010, 14:43:53
    #19
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    burası bir forum tartışmayıp ne yapalım okuyup geçelim mi. herkes bir yorum yapıyor, zaten amaç bu değil mi.
    Şaka yapıyorum bea senin yorumlarını okumak biraz güç olsada
  • 01-07-2010, 15:03:06
    #20
    Bana kalırsa zorunlu askerlik kalkacak. Neden derseniz daha geçen gün bdp li bi milletvekili diyem ağzımı bozmayam şimdi çıkıp bağırmadımı meydanlarda kürtler askere gitmesin artik. Zorunlu askerlik kalksın falan. Bağırmadımı gidin cezaevinde yatın ama askere gitmeyin diye. Ya askere gitmeyenlere ağır bi ceza verecekler ki kaçmasın onlarda askerden. Yada kaldıracaklar zorunlu askerliği. Ama zorunlu askerlik kalkarsa düşünemiyorum halimizi. Amerikanin paralı askerleri hala irakta kuş gibi avlanıyor. Neyse efendim bu işin sonu hayra alamet değil.

    He bu arada bazı arkadaşlar demiş ki zenginlerin onların bunların çocukları batıda yapıyor falan. Torpil tüm dünyada işler arkadaş. Çaresi yok bunun. Vatanı sevmek lazım.
  • 01-07-2010, 15:29:12
    #21
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şaka yapıyorum bea senin yorumlarını okumak biraz güç olsada
    biraz uzun yazıyorum artık kusuruma bakmayın


    IsaOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bana kalırsa zorunlu askerlik kalkacak. Neden derseniz daha geçen gün bdp li bi milletvekili diyem ağzımı bozmayam şimdi çıkıp bağırmadımı meydanlarda kürtler askere gitmesin artik. Zorunlu askerlik kalksın falan. Bağırmadımı gidin cezaevinde yatın ama askere gitmeyin diye. Ya askere gitmeyenlere ağır bi ceza verecekler ki kaçmasın onlarda askerden. Yada kaldıracaklar zorunlu askerliği. Ama zorunlu askerlik kalkarsa düşünemiyorum halimizi. Amerikanin paralı askerleri hala irakta kuş gibi avlanıyor. Neyse efendim bu işin sonu hayra alamet değil.

    He bu arada bazı arkadaşlar demiş ki zenginlerin onların bunların çocukları batıda yapıyor falan. Torpil tüm dünyada işler arkadaş. Çaresi yok bunun. Vatanı sevmek lazım.
    Paralı asker demek parayla çalıştırdığın eleman gibidir, en büyük parayı verene gider bu kadar basit.

    Amerikanın orda durmasının amacı başka bilader amaç orda huzur değil iki askerini avlatıp acınacak duruma düşürüyor kendisini....
  • 01-07-2010, 15:37:29
    #22
    Askerlik yapmayan erkeğin kimliğinde Türk yazsa bile, maneviyatında asla gerçek Türk olamaz.
  • 01-07-2010, 16:11:58
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    "Yurt sevgisi ona hizmetle ölçülür."

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
  • 01-07-2010, 16:13:16
    #24
    Üyeliği durduruldu
    John adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerlik yapmayan erkeğin kimliğinde Türk yazsa bile, maneviyatında asla gerçek Türk olamaz.
    HARME adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Yurt sevgisi ona hizmetle ölçülür."

    MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
    Aynen, vatana hizmet etmeyeceksem onun için bir şey yapmayacaksam ne anlamı var..
  • 01-07-2010, 16:43:00
    #25
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni ergenekon diye yutturmuşlar. Bu milletede karayı ak diye yutturmuşlar..

    Daha ne yutacaksınız merak ediyorum..
    Bu millet karayıda ak'ıda çok iyi biliyor. İnsanların dini duygularıyla oynamaktan başka birşey yapmayan bir kurum TSK artık. İçindeki hainler temizlenmelidir.

    28 Şubat sürecinden sonra ordumuz masonların egemenliğine geçmiş durumda. Ne çabuk unuttunuz içki içmedi diye ordudan atılan insanları ?

    İlk yazdığımdan yanlış manalar çıkarmayın. Türk milleti savaşçı bir toplumdur. Konuşmayı öğrenmeden at üstünde tepinmeyi öğrenen bir ırkın torunuyuz. Fakat TSK içinde bir değişim şart.

    Ben askerlik düşmanı felan değilim. ÖMRÜMÜN SONUNA KADAR VATAN İÇİN HİZMETİMİ YAPARIM AMA VATAN İÇİN !

    Paşaların ve pkk'dan rant sağlayan ergenekoncu hainler için değil....

    CyBeR_BeLa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklımdan geçen şeyleri yazdınız beyler +++++

    Tamam, seni hemen T.C. vatandaşlığından diğer avrupa ülkelerinin vatandaşlığına geçirelim, askerlik zorunlu olmaz sana.
    Kaç yaşındasın varsayalım 20,
    bu Vatan sana 20 yıldır bakıyor değilmi, 20 yıldır bu topraklarda paranı kazanıyorsun, bu topraklar üzerinde evin, arsan vs. var.
    bu Vatan senden kalkıp 15 ay askerlik, üni mezunuysan 6 ay askerlik yapmanı istiyor. 20 Yıldır sana bakan, toprakları üstünde yaşadığın için evine giripde seni kovalamayan bu vatana 15/6 ay askerlik ile borcunu ödemişsin çok mu?
    Evet, buda bir fikir ++++
    Ülkem için kanımı dökmem gerektiğinde hepinizden daha önce bu kanımı dökerim. İlk yazdığım mesajdan bu adam vatan haini gibi birşey çıkarmışssın.


    30 yıldır binlerce askerimiz şehit oluyor olsunlar Mehmetçik gider yine şehit olur. Ama neden boş yere şehit olsunki bizim insanlarımız. Birileri bu olaydan rant ve para sağlıyor.
    Ordu terörist gördümü ateş emri vermiyor ! Sen bu olaylara ne diyorsun. Ve duyduğumuz gördüğümüz işittiğimiz binlerce şey var.

    Bunun sorumlusu kim arkadaşım ? Bizim şehit düşen askerlerimiz kimin evladı hiçmi canınız yanmıyor ? Hergün onlarca Şehit kimin suçu ?

    Artık şehit cenazelerimiz anadoludan değil teşvikiye cami'nden kalksın nişantaşından kalksın. Paşaların , zenginlerin çocuklarıda şehit olsun.
    Halk ezilecek, zenginler sefa sürecek. Yok öyle yağma ...

    Kesinlikle ordu değiştirilmelidir. Adamlar heron aldılar hala 100 kişilik grubu gördüğü halde saldırmıyorlar. Dağlıca baskını desen o da karışık bir olay. Yazık değilmi Mehmetçiğe. Dikiyorlar dağın başında bir karakola. Her gün yeni bir kayıp. Kimiside batıda paşalara şarap taşıyor.
  • 02-07-2010, 20:38:12
    #26
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsanların dini duygularıyla oynamaktan başka birşey yapmayan bir kurum TSK artık. İçindeki hainler temizlenmelidir.

    28 Şubat sürecinden sonra ordumuz masonların egemenliğine geçmiş durumda. Ne çabuk unuttunuz içki içmedi diye ordudan atılan insanları ?

    Fakat TSK içinde bir değişim şart.

    Paşaların ve pkk'dan rant sağlayan ergenekoncu hainler için değil....

    Ordu terörist gördümü ateş emri vermiyor ! Sen bu olaylara ne diyorsun. Ve duyduğumuz gördüğümüz işittiğimiz binlerce şey var.

    Artık şehit cenazelerimiz anadoludan değil teşvikiye cami'nden kalksın nişantaşından kalksın. Paşaların , zenginlerin çocuklarıda şehit olsun.
    Halk ezilecek, zenginler sefa sürecek. Yok öyle yağma ...

    Kesinlikle ordu değiştirilmelidir. Kimiside batıda paşalara şarap taşıyor.
    yazına!! yazacağım, bir iki cümle olacak,

    Düşüncelerin hiçbir kanıta, delile dayanmıyor,

    sadece; "beyni yıkanan" ya da daha doğrusu "yıkanmak istenen" halka direk mesaj veriyorsun.

    Yazdıklarını bir hikaye ile noktalayalım.

    1-) "Hz. İsa elinde kılıç, süveyş kanalını yararak koyunları geçirmiş"

    besleme, uşak basın, tıpkı yukarıdaki Hz. İsa tasvirindeki gibi haber yapıp inanmamızı istiyorlar.

    Alıntı
    Yersek, yersen; Tabi bu durumun neresini düzeltelim. "Peygamber Hz. İsa değil Hz. Musa olacak", elde "kılıç değil asa" olacak, "kızıldeniz değil nil" nehri olacak, "koyunları değil insanları" geçirmiş olacak...
    2-) Bir canlıda, bilinçli bir vicdan duygusunun ve adalet - ahlak düşüncesinin olması için, öncelikle, öğrenen, sorgulayan, muhakeme eden bir aklın olması gerekiyor.

    Bunların çevrelerinde, biat etmeye koşullanmış, “inanılan şahsın” her dediğini koşulsuz, kuşkusuz, doğru kabul eden bir güruh olduğundan, diğer herkesin aynı şekilde anlattıkları saçmalıklara inanacağını sanıyorlar.

    Kendi siyasal-ideolojik varlıklarını mümkün kılan, kirli büyük güçlere (ABD,AB) kafa tutamayacaklarından ve varlık dayanakları ortadan kalkabileceğinden asıl suçlu yerine sanal suçlular yaratıyorlar.

    Dünya da olan bitenler hakkında merak duyan araştıran insanlar, kandil in (PKK nın) kimin koruyucu kanatları altında olduğunu zaten çok net bir biçimde görebiliyor.

    PKK nın kimlerle işbirliği yapabileceğini göremeyenler ise Washington daki BDP parti temsilciliğinden ve Habur daki karşılama töreninden de bir şeyler anlayamamışlarsa, bunlar canlı türleri içerisinde, insan görünümünde ama aklı olmayan yeni bir tür olarak biyoloji,antropoloji araştırmalarının konusu olur sanıyorum..
  • 02-07-2010, 21:22:27
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    her Türk evlatı askerliğini yapmalı,6 ay olmuş 15 ay olmuş hiç önemli değil, önemli olan gidip o kutsal görevi alnının akıyla yerine getirmeli. Gerekirse cephede savaşarak bunu yapmalı, gerekirse lojistik destek vererek. Ama tutup da rütbeli askerlerin uşaklığını özel işlerini yapmamalı. Kendimden biliyorum, askerlik yaptığım bölgede terör yoktu ,askerlerin tek göre rütbelilerin keyfini yerine getirmekti, böyle askerlik görevi olmamalı bence