• 02-07-2010, 21:58:00
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Batılı ülkeleri savaş fantazileri içine alanlara selam olsun burdan!!! Arkadaş adamlar öğle huzur içindeki neden savaşı v.s düşünsünler batıda bir çok ülkede bu olay böyle... Adamlarda huzur var.

    Askerlik isteğe özel olması bence en güzeli zorla oraya giden bir adam isteklerini ne kadar karşılayabilir ki'
  • 02-07-2010, 22:45:56
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Adamlarda neden askerlik bir gün düşündünüz mü politika var, gizli antlaşmalar var, terör yok, meclislerinde hain yok, ülkeyi bölmeye çalışan gizli güçler yok, batılı doğulu yok, ülkeyi yahudiler yönetmiyor, komutanları ağlama duvarlarına gitmiyor...
  • 02-07-2010, 22:50:52
    #30
    Üyeliği durduruldu
    pLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seni ergenekon diye yutturmuşlar. Bu milletede karayı ak diye yutturmuşlar..

    Daha ne yutacaksınız merak ediyorum..
    Katılıyorum +++

    Bunlar düne kadar emzik emiyordu bugun orda burda mendekon andenekon diye geziyorlar...

    Yok orda silah bulunmuş yok burda silah bulundu sizi adamlar öyle güzel kekliyorlarki yiyin bakalım daha ne kadar yiceksiniz..

    Zorla ağır konuşturtucaklar sana söylüyorum bugun tsk tasfiye edilsin kuzey ırakda barınan binlerce pkklı sen uyuyup horlarken gece gelip gırtlağana çöker

    Bugüne kadar bu ülkede çoğu şeyde birlik ve beraberlik sağlandıysa tsk sayesindedir..

    Yediği ekmeye ihanet edenlerde ben t.c vatandaşıyım diye geziyorya Allah nasıl biliyorsa öyle yapsın
  • 02-07-2010, 23:26:35
    #31
    Üyeliği durduruldu
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin gibilerin bölücü hain portresini çok merak ediyorum. Bir komutanın dini duygularından sizene? İster gider puta tapar ister gider namaz kılar ya da gidip duvarda ağlar.Bu askerlik için engelmidir?
    Demi elin israillisi gelsin komutanlık yapsın bize..
  • 02-07-2010, 23:35:16
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerliği de sadece türkler yapıyodu zaten.




    Vatana hizmet askerlik yapmak değildir.






    Askerlik kutsal bir görev de değildir.Diğer söylediklerine katılıyorum.Anca uşaklık.



    En doğru yorum. Önce istemeli.



    Sizin gibilerin bölücü hain portresini çok merak ediyorum. Bir komutanın dini duygularından sizene? İster gider puta tapar ister gider namaz kılar ya da gidip duvarda ağlar.Bu askerlik için engelmidir?



    Senin hafıza eminim 3 günlükten fazla değildir.Fabrika ayarları dışında pek bişey yüklenemez sana.Bu ülkede kontrgerilla'nın yaptığı katliamları listelesek ağzın açık kalır.

    Tamam bugün ki bazı cephanelikler düzmece olabilir bir nebze olsun katılabilirim ama bu ergonekon yok derseniz yukarı paragrafa.

    TSK amatör küme takımı gibi.Asimetrik savaş eğitimi sıfıra yakın.30 Yıldır kaç insanın boğazına çöktü o teröristler biliyor musun? 40,000
    böcek kafalı!
  • 02-07-2010, 23:53:48
    #33
    Üyeliği durduruldu
    HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerliği de sadece türkler yapıyodu zaten.




    Vatana hizmet askerlik yapmak değildir.






    Askerlik kutsal bir görev de değildir.Diğer söylediklerine katılıyorum.Anca uşaklık.



    En doğru yorum. Önce istemeli.



    Sizin gibilerin bölücü hain portresini çok merak ediyorum. Bir komutanın dini duygularından sizene? İster gider puta tapar ister gider namaz kılar ya da gidip duvarda ağlar.Bu askerlik için engelmidir?



    Senin hafıza eminim 3 günlükten fazla değildir.Fabrika ayarları dışında pek bişey yüklenemez sana.Bu ülkede kontrgerilla'nın yaptığı katliamları listelesek ağzın açık kalır.

    Tamam bugün ki bazı cephanelikler düzmece olabilir bir nebze olsun katılabilirim ama bu ergonekon yok derseniz yukarı paragrafa.

    TSK amatör küme takımı gibi.Asimetrik savaş eğitimi sıfıra yakın.30 Yıldır kaç insanın boğazına çöktü o teröristler biliyor musun? 40,000
    Varya seni kaale alıp cevap bile vermemek lazım aldığın bilgilerle anca ona buna sen cahil diye hakaret eder ban yersin gene...

    Terorist olayına gelince pkk yı kimin desteklediği ortada ve kimden güç aldığıda ?

    Ben demiyorumki tüm paşalar temiz..Elbet içlerinde hain olanlar var bundan dolayı belli kişiler için tskyı lav etmek ne kadar doğru ?

    TSK Bunca senedir profesyonel ordu için uğraşıyor ama asla iktidarla ortak hareket edemedi..

    Tam ortam ılıdı derken 6-7 ayda hapiste dünyanın paşası,komutanı doluştu..Çoğu sahte düzmece belgelerle içeri konuldu..

    Savcı birşey bulamıyor askerleri serbest bırakıyor tak savcıları görevden aldırıyorsun askerleri geri içeriye aldırıyorsun..Bunun amacı yargıya müdahaledir bunun amacı Halkı tskya karşı güveni 0 düşürmektedir..

    Açılıma zaten değinmek bile istemiyorum koskoca hakimleri savcıları pkklarının ayağına gönderdiler serbest bıraktır Türk hukuku ayaklar altına aldır adamlara bir sürü tolerans tanı Barzani gibi üç kuruşluk herifi Türkiye de krallar gibi karşıla ee sonra neden 50 şehit verdik..

    Az şurda çıkında işinize gelenleri değilde gerçekleri söyleyin...
  • 03-07-2010, 00:23:30
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Tartışmalar ve yasaklanan üyeler elinize ve dilinize hakim olsanız sanki kötü Olur.
    KİLİT