• 01-07-2010, 13:26:22
    #10
    Bence sadece doğuya profesyonel askerler gönderilmeli yani zorunlu askerlik kalkmamalı.
  • 01-07-2010, 13:30:09
    #11
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkenin ordusu milletine düşman. Tsk kesinlikle tasviye edilmelidir. Ergenekonla ilişkisi bulunan paşalar hepsi içeri tıkılmalıdır.
    işte , Türkiye ve Türk Milleti için , pkk dan daha büyük tehlike dediğimiz tip
  • 01-07-2010, 13:33:56
    #12
    Üyeliği durduruldu
    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    Bu ülkenin ordusu milletine düşman. Tsk kesinlikle tasviye edilmelidir. Ergenekonla ilişkisi bulunan paşalar hepsi içeri tıkılmalıdır.
    Seni ergenekon diye yutturmuşlar. Bu milletede karayı ak diye yutturmuşlar..

    Daha ne yutacaksınız merak ediyorum..
  • 01-07-2010, 13:41:32
    #13
    Askerlik kalkmamalı.
    Zengin çocukları da doğuda çatışmalı.
    Askerlik konusunda kimseye haksızlık yapılmamalı.
    ---
    Ülkemizin düşmanı çok olmasından dolayı asker ihtiyacı vardır.
    Bu yüzden askerlik zorunlu olmakta devam etsin.
    ----
    Eğer hala zorunlu askerlik kaldırılsın derseniz.
    Çıkın bu vatandaşlıktan orada askerlik yapın ne diyeyim.
    [Sen, ben askere gitmedikten sonra kim koruyacak bu vatanı?]
  • 01-07-2010, 13:42:41
    #14
    Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isveç'i kişi sayısı olarak kaç tane düşmanı var ki askere ihtiyaç duysun. Türkiye'yle karşılaştırmak bile gereksiz
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fransa'nın isveç'in pkk gibi başında dert var mı ki asker konusunda titiz davransınlar? Şu anda diğer ülkeler özellikle Fransa Türkiye'nin jeopolitik konumunda olsa ve başında pkk gibi bir örgüt terörü olsa bak askerlikler kaç seneye çıkıyor ve zorunlu mu oluyor gönüllü mü! Türkiye ile isveç'i kıyaslamak bile saçma.
    spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce karşılaştırdığınız ülkeye bir bakın. Kaç tane düşmanı var?

    O zaman sizi fransız vatandaşlığına geçirtsinler söyleyin de.
    Aklımdan geçen şeyleri yazdınız beyler +++++

    karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bencede kaldırılmalı eskiden böyle düşünmüyordum tam aksini savunuyordum fakat artık birşeyleri görebiliyoruz.

    Paşa çocukları çürük raporlarıyla eğlenirken halkın insanları doğuda şehit oluyor.Zaten diskolarda paşaların köleliğini yapan askerlerimize hiç birşey demiyorum. Demokrasi bu mu kardşeşim ? Birisi orada dağın başında karakolda ölümü bekleyecek.Diğeri ise paşaların ve eşlerinin keyiflerini yerine getirmek için onlara hizmet edecek.

    Bu ülkenin ordusu milletine düşman. Tsk kesinlikle tasviye edilmelidir. Ergenekonla ilişkisi bulunan paşalar hepsi içeri tıkılmalıdır. Prof. orduya geçilmelidir. Eğer birisi asker olacaksa ömür boyu o işini yapmalı. Maaşınıda almalıdır. 3 ay ne işe yarıyor ? Batıda yapanlar yatıyor doğuda yapanlar ne yapsın ?
    Tamam, seni hemen T.C. vatandaşlığından diğer avrupa ülkelerinin vatandaşlığına geçirelim, askerlik zorunlu olmaz sana.
    Kaç yaşındasın varsayalım 20,
    bu Vatan sana 20 yıldır bakıyor değilmi, 20 yıldır bu topraklarda paranı kazanıyorsun, bu topraklar üzerinde evin, arsan vs. var.
    bu Vatan senden kalkıp 15 ay askerlik, üni mezunuysan 6 ay askerlik yapmanı istiyor. 20 Yıldır sana bakan, toprakları üstünde yaşadığın için evine giripde seni kovalamayan bu vatana 15/6 ay askerlik ile borcunu ödemişsin çok mu?

    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence sadece doğuya profesyonel askerler gönderilmeli yani zorunlu askerlik kalkmamalı.
    Evet, buda bir fikir ++++
  • 01-07-2010, 13:46:50
    #15
    Daha düne kadar İsraille savaşa girelim diyenler bugün zorunlu askerlik kalksın diyorlar çok ilginç. Dün baban, babam ve dedelerimiz bu vatanı korudu sizin ne zorunuz var da vatanı gönüllü veya zorunlu korumaktan kaçma yolları arıyorsunuz. Doğuya profesyonel asker elbette şart fakat bu işi o da canı gönülden yapmazsa yani parayla yaparsa, para için oraya giderse orda dönen büyük paralardan da kendisi alıp kurşun sıkmaz. Alır rüşveti vurur yanındakini.

    Vatanını sevmek zorunlu da olsa askere gitmektir. Ben 15 yaptım askerliğimi, bugün çağırsınlar yine giderim, nedir bu askerlikten yırtma sevdanız anlamıyorum.
  • 01-07-2010, 13:57:58
    #16
    delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha düne kadar İsraille savaşa girelim diyenler bugün zorunlu askerlik kalksın diyorlar çok ilginç. Dün baban, babam ve dedelerimiz bu vatanı korudu sizin ne zorunuz var da vatanı gönüllü veya zorunlu korumaktan kaçma yolları arıyorsunuz. Doğuya profesyonel asker elbette şart fakat bu işi o da canı gönülden yapmazsa yani parayla yaparsa, para için oraya giderse orda dönen büyük paralardan da kendisi alıp kurşun sıkmaz. Alır rüşveti vurur yanındakini.

    Vatanını sevmek zorunlu da olsa askere gitmektir. Ben 15 yaptım askerliğimi, bugün çağırsınlar yine giderim, nedir bu askerlikten yırtma sevdanız anlamıyorum.

    Ya genç arkadaşlar savaşı öyle strateji oyunlarıyla karıştırıp heyecanla savaşalım diyor ama iş başa düşünce dediğin gibi oluyor profesyonel ordu olmalı ama riskli bölgeler için olmalı askerlik kalkmamalı he düzenleme yaparlar 15 ayı 12 ay yaparlar falan hesabını onlar yapıyor sonuçta mantıklıysa olur ama kesinlikle kalkmamalı.

    Savaş son çaredir topraklarımızın güvenliği tehlikede olursa ancak ozaman bu ülke savaşa girer ama bu demek değildir ki güvenliğimizi tedbirimizi elden bırakalım sanki yarın savaş çıkacakmış gibi hazır olmalıyız ama savaşında son çare olduğunu unutmamalıyız.
  • 01-07-2010, 14:40:07
    #17
    Hoppala buda tartışma konusu oldu vay arkadaş ya ne konusu açsak tartışma oluyor
  • 01-07-2010, 14:43:11
    #18
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoppala buda tartışma konusu oldu vay arkadaş ya ne konusu açsak tartışma oluyor
    burası bir forum tartışmayıp ne yapalım okuyup geçelim mi. herkes bir yorum yapıyor, zaten amaç bu değil mi.