İsveç'te artık zorunlu askerlik yok
33
●2.361
- 01-07-2010, 13:26:22Bence sadece doğuya profesyonel askerler gönderilmeli yani zorunlu askerlik kalkmamalı.
- 01-07-2010, 13:30:09işte , Türkiye ve Türk Milleti için , pkk dan daha büyük tehlike dediğimiz tipkaracoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-07-2010, 13:33:56Üyeliği durdurulduSeni ergenekon diye yutturmuşlar. Bu milletede karayı ak diye yutturmuşlar..karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha ne yutacaksınız merak ediyorum.. - 01-07-2010, 13:41:32Askerlik kalkmamalı.
Zengin çocukları da doğuda çatışmalı.
Askerlik konusunda kimseye haksızlık yapılmamalı.
---
Ülkemizin düşmanı çok olmasından dolayı asker ihtiyacı vardır.
Bu yüzden askerlik zorunlu olmakta devam etsin.
----
Eğer hala zorunlu askerlik kaldırılsın derseniz.
Çıkın bu vatandaşlıktan orada askerlik yapın ne diyeyim.
[Sen, ben askere gitmedikten sonra kim koruyacak bu vatanı?] - 01-07-2010, 13:42:41Solano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSerdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAklımdan geçen şeyleri yazdınız beyler +++++spider58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam, seni hemen T.C. vatandaşlığından diğer avrupa ülkelerinin vatandaşlığına geçirelim, askerlik zorunlu olmaz sana.karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaç yaşındasın varsayalım 20,
bu Vatan sana 20 yıldır bakıyor değilmi, 20 yıldır bu topraklarda paranı kazanıyorsun, bu topraklar üzerinde evin, arsan vs. var.
bu Vatan senden kalkıp 15 ay askerlik, üni mezunuysan 6 ay askerlik yapmanı istiyor. 20 Yıldır sana bakan, toprakları üstünde yaşadığın için evine giripde seni kovalamayan bu vatana 15/6 ay askerlik ile borcunu ödemişsin çok mu?
Evet, buda bir fikir ++++vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 01-07-2010, 13:46:50Daha düne kadar İsraille savaşa girelim diyenler bugün zorunlu askerlik kalksın diyorlar çok ilginç. Dün baban, babam ve dedelerimiz bu vatanı korudu sizin ne zorunuz var da vatanı gönüllü veya zorunlu korumaktan kaçma yolları arıyorsunuz. Doğuya profesyonel asker elbette şart fakat bu işi o da canı gönülden yapmazsa yani parayla yaparsa, para için oraya giderse orda dönen büyük paralardan da kendisi alıp kurşun sıkmaz. Alır rüşveti vurur yanındakini.
Vatanını sevmek zorunlu da olsa askere gitmektir. Ben 15 yaptım askerliğimi, bugün çağırsınlar yine giderim, nedir bu askerlikten yırtma sevdanız anlamıyorum. - 01-07-2010, 13:57:58delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya genç arkadaşlar savaşı öyle strateji oyunlarıyla karıştırıp heyecanla savaşalım diyor ama iş başa düşünce dediğin gibi oluyor
profesyonel ordu olmalı ama riskli bölgeler için olmalı askerlik kalkmamalı he düzenleme yaparlar 15 ayı 12 ay yaparlar falan hesabını onlar yapıyor sonuçta mantıklıysa olur ama kesinlikle kalkmamalı.
Savaş son çaredir topraklarımızın güvenliği tehlikede olursa ancak ozaman bu ülke savaşa girer ama bu demek değildir ki güvenliğimizi tedbirimizi elden bırakalım sanki yarın savaş çıkacakmış gibi hazır olmalıyız ama savaşında son çare olduğunu unutmamalıyız. - 01-07-2010, 14:40:07Hoppala
buda tartışma konusu oldu vay arkadaş ya ne konusu açsak tartışma oluyor
- 01-07-2010, 14:43:11burası bir forumvBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tartışmayıp ne yapalım okuyup geçelim mi.
herkes bir yorum yapıyor, zaten amaç bu değil mi.
profesyonel ordu olmalı ama riskli bölgeler için olmalı askerlik kalkmamalı he düzenleme yaparlar 15 ayı 12 ay yaparlar falan hesabını onlar yapıyor sonuçta mantıklıysa olur ama kesinlikle kalkmamalı.
buda tartışma konusu oldu vay arkadaş ya ne konusu açsak tartışma oluyor