Daha düne kadar İsraille savaşa girelim diyenler bugün zorunlu askerlik kalksın diyorlar çok ilginç. Dün baban, babam ve dedelerimiz bu vatanı korudu sizin ne zorunuz var da vatanı gönüllü veya zorunlu korumaktan kaçma yolları arıyorsunuz. Doğuya profesyonel asker elbette şart fakat bu işi o da canı gönülden yapmazsa yani parayla yaparsa, para için oraya giderse orda dönen büyük paralardan da kendisi alıp kurşun sıkmaz. Alır rüşveti vurur yanındakini.
Vatanını sevmek zorunlu da olsa askere gitmektir. Ben 15 yaptım askerliğimi, bugün çağırsınlar yine giderim, nedir bu askerlikten yırtma sevdanız anlamıyorum.