Askerlik kalkmamalı.
Zengin çocukları da doğuda çatışmalı.
Askerlik konusunda kimseye haksızlık yapılmamalı.
---
Ülkemizin düşmanı çok olmasından dolayı asker ihtiyacı vardır.
Bu yüzden askerlik zorunlu olmakta devam etsin.
----
Eğer hala zorunlu askerlik kaldırılsın derseniz.
Çıkın bu vatandaşlıktan orada askerlik yapın ne diyeyim.
[Sen, ben askere gitmedikten sonra kim koruyacak bu vatanı?]