HyperFt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerliği de sadece türkler yapıyodu zaten.




Vatana hizmet askerlik yapmak değildir.






Askerlik kutsal bir görev de değildir.Diğer söylediklerine katılıyorum.Anca uşaklık.



En doğru yorum. Önce istemeli.



Sizin gibilerin bölücü hain portresini çok merak ediyorum. Bir komutanın dini duygularından sizene? İster gider puta tapar ister gider namaz kılar ya da gidip duvarda ağlar.Bu askerlik için engelmidir?



Senin hafıza eminim 3 günlükten fazla değildir.Fabrika ayarları dışında pek bişey yüklenemez sana.Bu ülkede kontrgerilla'nın yaptığı katliamları listelesek ağzın açık kalır.

Tamam bugün ki bazı cephanelikler düzmece olabilir bir nebze olsun katılabilirim ama bu ergonekon yok derseniz yukarı paragrafa.

TSK amatör küme takımı gibi.Asimetrik savaş eğitimi sıfıra yakın.30 Yıldır kaç insanın boğazına çöktü o teröristler biliyor musun? 40,000
böcek kafalı!