Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
her Türk evlatı askerliğini yapmalı,6 ay olmuş 15 ay olmuş hiç önemli değil, önemli olan gidip o kutsal görevi alnının akıyla yerine getirmeli. Gerekirse cephede savaşarak bunu yapmalı, gerekirse lojistik destek vererek. Ama tutup da rütbeli askerlerin uşaklığını özel işlerini yapmamalı. Kendimden biliyorum, askerlik yaptığım bölgede terör yoktu ,askerlerin tek göre rütbelilerin keyfini yerine getirmekti, böyle askerlik görevi olmamalı bence