delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
burası bir forum tartışmayıp ne yapalım okuyup geçelim mi. herkes bir yorum yapıyor, zaten amaç bu değil mi.
Şaka yapıyorum bea senin yorumlarını okumak biraz güç olsada