vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şaka yapıyorum bea senin yorumlarını okumak biraz güç olsada
biraz uzun yazıyorum artık kusuruma bakmayın


IsaOZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana kalırsa zorunlu askerlik kalkacak. Neden derseniz daha geçen gün bdp li bi milletvekili diyem ağzımı bozmayam şimdi çıkıp bağırmadımı meydanlarda kürtler askere gitmesin artik. Zorunlu askerlik kalksın falan. Bağırmadımı gidin cezaevinde yatın ama askere gitmeyin diye. Ya askere gitmeyenlere ağır bi ceza verecekler ki kaçmasın onlarda askerden. Yada kaldıracaklar zorunlu askerliği. Ama zorunlu askerlik kalkarsa düşünemiyorum halimizi. Amerikanin paralı askerleri hala irakta kuş gibi avlanıyor. Neyse efendim bu işin sonu hayra alamet değil.

He bu arada bazı arkadaşlar demiş ki zenginlerin onların bunların çocukları batıda yapıyor falan. Torpil tüm dünyada işler arkadaş. Çaresi yok bunun. Vatanı sevmek lazım.
Paralı asker demek parayla çalıştırdığın eleman gibidir, en büyük parayı verene gider bu kadar basit.

Amerikanın orda durmasının amacı başka bilader amaç orda huzur değil iki askerini avlatıp acınacak duruma düşürüyor kendisini....