Arkadaşın dediği gibi sıkıntılı bir meslektir .. Müşterilerin olayı bilmiyorsa onlara gösterebileceğin en iyi şey , evrak düzenidir . Adam dosyasını düzgün derli toplu görürse bu adam işini iyi yapıyor diyebilir ..
Mantık ve dikkat işidir muhasebe ..
Örneğin ba/bs form'u vardır 5000' i geçen alış ve satış faturalarını bu formda bildirirsin 5000 lik bi faturamı kaçırdın o ay cezası 1600 liradır . Kdv yi gününde vermedinmi 180 tldir ..
Bunlar için dikkat gerekir işte .
Bizim müşavir in 100 müşterisi var ve 10000 tl i zor çıkartıyor bir ayda ve durmadan çalışmakta , normalde 100 müşterisi olan bir müşavirin en az 15.000 kazanması ve pek fazla çalışmaması gerekir
ne bileyim bizmi yufka yürekliyiz , adamlarmı bizi para yok diye kekliyor bilemiyorum
Ama geçinebilmek için en az bi 50 müşterin olmalıdır muhasebede bence açlık sınırı budur
Sormak istediklerin varsa daha sorabilirsin konu altından .
