zaten artık yetiştirme olayı kalktı arkadaşta muhasebe olarak ünversiteyi bitirince diyor..
Lise iş bulması artık zaten zor. Anca tanıdık
burası sıkıntılıdır
Liseyi geçtim, artık 2 yıllık MYO'ların bile bulması zor benim gibi

2 yıllık bitirdik şimdi4e tamamlamakla uğraşıyoruz, bakalım sonunda ne olcak