ist4nbul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten artık yetiştirme olayı kalktı arkadaşta muhasebe olarak ünversiteyi bitirince diyor..
Lise iş bulması artık zaten zor. Anca tanıdık



burası sıkıntılıdır
Liseyi geçtim, artık 2 yıllık MYO'ların bile bulması zor benim gibi
2 yıllık bitirdik şimdi4e tamamlamakla uğraşıyoruz, bakalım sonunda ne olcak