Çok teşekkür ediyorum arkadaşlar. Faydalı oldu bu sohbet. Genel bir şey sorayım: Tavsiye eder misiniz seçmesini? İyi bir meslek olarak görüyor musunuz? Benim okuduklarım ve duyduklarım seçmesinin doğru olacağı yönünde.

Bu arada Texas, umarım her şey gönlünce olur.