• 04-06-2010, 15:35:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    sssssssssssssssssssssssssssssss
  • 04-06-2010, 15:40:12
    #2
    esnaf tanıdığı çoksa, onların muhasebe işlerini yaparak başlar
  • 04-06-2010, 15:45:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kafasında saç bırakmak istemiyorsa, hiperaktif birisi değilse yapılabilen bir meslektir.
    mali muşavir dediğin gibi öyle kolayda olunmaz
    üniversite okursun 4 senelik mali müşavirlik sınavına girersin eğer kazanıp belli bir puan yaptınmı okulunu okursun okulunu okuduktan sonra 2 seneye yakın staj yaparsın o zaman anca mali müşavir olursun..

    düzenli kalmadan geçerse 25 yaşında mali müşavir olunur..

    Bu arada muhasebe&finans alanı okuyorum.
  • 04-06-2010, 15:49:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Peki ist4anbul, iş bulma şansı az mı çok mu? Misal işletme bölümünden mezun olanlar boş boş geziyorlarmış, o bakımdan muhasebeciler daha avantajlıymış, sıkıntı çekmezler diyorlar. Sen okuyan birisi olarak bu konuda neler diyorsun?
  • 04-06-2010, 15:50:44
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki ist4anbul, iş bulma şansı az mı çok mu? Misal işletme bölümünden mezun olanlar boş boş geziyorlarmış, o bakımdan muhasebeciler daha avantajlıymış, sıkıntı çekmezler diyorlar. Sen okuyan birisi olarak bu konuda neler diyorsun?
    Her türlü konuda iş bulma sıkıntısı çekmezler.
    Bir muhasebecinin başı yere gelmez.
    ama sıkıntılı bir meslektir..
  • 04-06-2010, 15:52:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler. Kusura bakma sıktım seni de ama, son olarak şunu sorayım: Neresi sıkıntılı bir meslektir?
  • 04-06-2010, 15:53:29
    #7
    iş bulması çok zor, artık çoğu muhasebeci tecrübeli eleman arıyor yetiştirmek için uğraşmıyorlar.

    Bir diğeri ise iş bulmak muhasebe üzerine o kadar kolay değil (muhasebe okudum, şimdi açıktan işletmeye devam edip 4'e tamamlıyorum).

    Bana sorsan ben bu bölümü okuduma pişmanım
  • 04-06-2010, 15:53:47
    #8
    Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler. Kusura bakma sıktım seni de ama, son olarak şunu sorayım: Neresi sıkıntılı bir meslektir?
    direk kendisi. ben genel muhasebe I, genel muhasebe II, turizm muhasebesi, maliyet muhasebesi derslerini geçemediğime göre, sıkıntılıdır arkadaş
  • 04-06-2010, 15:56:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş bulması çok zor, artık çoğu muhasebeci tecrübeli eleman arıyor yetiştirmek için uğraşmıyorlar.

    Bir diğeri ise iş bulmak muhasebe üzerine o kadar kolay değil (muhasebe okudum, şimdi açıktan işletmeye devam edip 4'e tamamlıyorum).

    Bana sorsan ben bu bölümü okuduma pişmanım

    zaten artık yetiştirme olayı kalktı arkadaşta muhasebe olarak ünversiteyi bitirince diyor..
    Lise iş bulması artık zaten zor. Anca tanıdık

    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    direk kendisi. ben genel muhasebe I, genel muhasebe II, turizm muhasebesi, maliyet muhasebesi derslerini geçemediğime göre, sıkıntılıdır arkadaş
    burası sıkıntılıdır