Muhasebe bölümü nasıl bir bölümdür?
16
●12.764
- 04-06-2010, 15:45:02Üyeliği durduruldukafasında saç bırakmak istemiyorsa, hiperaktif birisi değilse yapılabilen bir meslektir.
mali muşavir dediğin gibi öyle kolayda olunmaz
üniversite okursun 4 senelik mali müşavirlik sınavına girersin eğer kazanıp belli bir puan yaptınmı okulunu okursun okulunu okuduktan sonra 2 seneye yakın staj yaparsın o zaman anca mali müşavir olursun..
düzenli kalmadan geçerse 25 yaşında mali müşavir olunur..
Bu arada muhasebe&finans alanı okuyorum. - 04-06-2010, 15:50:44Üyeliği durdurulduHer türlü konuda iş bulma sıkıntısı çekmezler.Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir muhasebecinin başı yere gelmez.
ama sıkıntılı bir meslektir.. - 04-06-2010, 15:53:29iş bulması çok zor, artık çoğu muhasebeci tecrübeli eleman arıyor yetiştirmek için uğraşmıyorlar.
Bir diğeri ise iş bulmak muhasebe üzerine o kadar kolay değil (muhasebe okudum, şimdi açıktan işletmeye devam edip 4'e tamamlıyorum).
Bana sorsan ben bu bölümü okuduma pişmanım
- 04-06-2010, 15:53:47direk kendisi. ben genel muhasebe I, genel muhasebe II, turizm muhasebesi, maliyet muhasebesi derslerini geçemediğime göre, sıkıntılıdır arkadaşZyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2010, 15:56:00Üyeliği durdurulduTeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten artık yetiştirme olayı kalktı arkadaşta muhasebe olarak ünversiteyi bitirince diyor..
Lise iş bulması artık zaten zor. Anca tanıdık
burası sıkıntılıdırseemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
