Peki ist4anbul, iş bulma şansı az mı çok mu? Misal işletme bölümünden mezun olanlar boş boş geziyorlarmış, o bakımdan muhasebeciler daha avantajlıymış, sıkıntı çekmezler diyorlar. Sen okuyan birisi olarak bu konuda neler diyorsun?