iş bulması çok zor, artık çoğu muhasebeci tecrübeli eleman arıyor yetiştirmek için uğraşmıyorlar.
Bir diğeri ise iş bulmak muhasebe üzerine o kadar kolay değil (muhasebe okudum, şimdi açıktan işletmeye devam edip 4'e tamamlıyorum).
Bana sorsan ben bu bölümü okuduma pişmanım