TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş bulması çok zor, artık çoğu muhasebeci tecrübeli eleman arıyor yetiştirmek için uğraşmıyorlar.

Bir diğeri ise iş bulmak muhasebe üzerine o kadar kolay değil (muhasebe okudum, şimdi açıktan işletmeye devam edip 4'e tamamlıyorum).

Bana sorsan ben bu bölümü okuduma pişmanım

zaten artık yetiştirme olayı kalktı arkadaşta muhasebe olarak ünversiteyi bitirince diyor..
Lise iş bulması artık zaten zor. Anca tanıdık

seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
direk kendisi. ben genel muhasebe I, genel muhasebe II, turizm muhasebesi, maliyet muhasebesi derslerini geçemediğime göre, sıkıntılıdır arkadaş
burası sıkıntılıdır