Peki ist4anbul, iş bulma şansı az mı çok mu? Misal işletme bölümünden mezun olanlar boş boş geziyorlarmış, o bakımdan muhasebeciler daha avantajlıymış, sıkıntı çekmezler diyorlar. Sen okuyan birisi olarak bu konuda neler diyorsun?
Her türlü konuda iş bulma sıkıntısı çekmezler.
Bir muhasebecinin başı yere gelmez.
ama sıkıntılı bir meslektir..