Yiğeninize tavsiyem, asla okul dersleriyle yetinmesin. Okulda öğretilenle bürodaki muhasebenin çok fazla alakası olmuyor. Çoğu işletme mezunu bürolarda hiçbirşey yapamıyor o yüzden. Yani en ufak bir tatil vs. olduğunda hemen staj benzeri işler yapsın, parasız bile olsa.
Tavsiye eder misiniz seçmesini? İyi bir meslek olarak görüyor musunuz? Benim okuduklarım ve duyduklarım seçmesinin doğru olacağı yönünde.
Neresi sıkıntılı bir meslektir?
Bir kere sıkıya alışması lazım. Tatil olanağı yok gibi. Yaz tatili mesela, ayın 26sından bir dahaki ayın 4üne kadar boş zamanı olur, bir de mali tatil var.
Yine söyleyeyim, ortada çok fazla mezun olduğuna bakmasın. Kendini geliştirirse çok iyi iş imkanları var. İstanbul'da durum nasıldır tam olarak bilmiyorum tabi. Ben tavsiye ederim.