Konu
Muhasebe bölümü nasıl bir bölümdür?
04-06-2010, 16:05:54
#12
ist4nbul
Üyeliği durduruldu
TeXaS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Liseyi geçtim, artık 2 yıllık MYO'ların bile bulması zor benim gibi
2 yıllık bitirdik şimdi4e tamamlamakla uğraşıyoruz, bakalım sonunda ne olcak
Sonunda hayırlısı olur inşallah