TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Liseyi geçtim, artık 2 yıllık MYO'ların bile bulması zor benim gibi
2 yıllık bitirdik şimdi4e tamamlamakla uğraşıyoruz, bakalım sonunda ne olcak
Sonunda hayırlısı olur inşallah