Ben kesinlikle tavsiye etmiyorum .

Ay , ayı kovalıyor resmen zamanın nasıl geçtiğini hiç bir şekilde anlamıyorsun

Yol yakınken dönün geri .. erken yaşlanırsnız bu meslekte dert tasa sıkıntı hepsi bol bol var