• 29-05-2010, 22:23:55
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk göreve başlayanların (9/1) maaşı 1325 tl şu anda... ek derslerle 1700 oluyor full girersen... ha 2500 tl alanda var kurs, egzersiz, uzman öğretmen artısından falan.. ne kadar çalışırsan o kadar para hesabı gibi işte..
    devlete kadrolu atanmak artık zorlaştı bu tür bölümlerde...240 bin öğretmen sınava giriyor, yılda 40 bin atama yapılıyor, şunu söyleyim 2009 kpss 1. sinin branşı fizikti ve atanamamıştı yaz atamasında, çünkü kadro açmamışlardı, tabi sonra atandı, rehberlik ve anaokulu öğretmenliği gözde şuanda, özel ders başta tecrübesiz olduğundan adam gibi iş çıkmaz atandığın yere bağlı bir olay, dersane desen orda da köle gibi çalıştırıyorlar hatta ilk yıl para bile vermiyorlarmış...
    birde şunu söyleyim öğretmenler az çalışıyor gibi gözüküyor ama fena derece yorucu ve stresli bi iş, günde 3-4 ders bile adamın bütün gününü bitiriyor... ama yinede güzel meslek.. herşeye rağmen kutsal...
  • 29-05-2010, 22:23:58
    #11
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz araştırsan bulursun kaç puan olduğunu ?

    Geçiminide öğrenmek istiyorsan ;

    Gir bi okulun bahçesine bak arabalara çözersin durumu.
    Bahçedeki arabalarla öğretmenleri kıyaslamak pek doğru değil arkadaşım.O gördüğün öğretmenler anadan babadan zengin olanlar.Öğretmen maaşıyla lüx araç almak zor...
  • 29-05-2010, 22:45:11
    #12
    Peki diğer yorumlarıda bekleyicem ama büyük ihtimal kara harp okuluna gidicem zaten iki seçeneğim vardı.
  • 29-05-2010, 22:56:29
    #13
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki diğer yorumlarıda bekleyicem ama büyük ihtimal kara harp okuluna gidicem zaten iki seçeneğim vardı.
    Niye fizik öğretmenliği düşünüyorsun ki, KHO'nun 182 taban puan aldığına bakma zaten geçen sene giren son kişinin puanı 208 idi ayrıca önsağlık spor mülakat derken adayların %90'ı eleniyor, ayrıca aile şahıs araştırması detaylı oluyor çok fazla eleme var girmek kolay değil. Sen diğer alanlara bak o esnada elemelere girersin kazanırsan kazanırsın yani.
  • 29-05-2010, 22:57:40
    #14
    Sevdiğim işi yapmak istiyorum ama hayatın şartları işte.
  • 29-05-2010, 23:04:28
    #15
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevdiğim işi yapmak istiyorum ama hayatın şartları işte.
    Meslek Gittikçe Zorlaşıyor, Artık Meslek Bulmak Sorun Olucak...
    Senelerce Okuyorsunuz Ve Açıkda Kalıyorsunuz

    İyi Düşünün Taşının Kararınızı Verin...
    En Önemlisi Sizin Kararınız !
  • 29-05-2010, 23:11:47
    #16
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevdiğim işi yapmak istiyorum ama hayatın şartları işte.
    ben ne yap et kara harp okulunu seç derim.Askerlerin sağlıktan,konuta,maaşa kadar birçok avantajı var.Ayrıca öğretmenler gibi çoluk çocuk arasında sefil olmazsın.
  • 29-05-2010, 23:41:28
    #17
    Merhaba.Ben Sosyal Bilgiler Öğretmeni'yim.Tabii ki memleket şartlarından dolayı KPSS ile uğraşmaktayım.2008 mezunuyum.KPSS taban puan 80.Fizik Öğretmenliği ile ilgili arkadaşlar yazmış zaten.Durum onların anlattığı gibi.Eğer illa ki öğretmen olmak gibi bir hedefin varsa sana Okul Öncesi Öğretmenliği yada PDR (Rehber Öğretmen) bölümlerini tavsiye ederim.Bu bölümler gerek Avrupa Birliği uyum süreciyle alakalı gerekse dış nedenler (son Siirt'teki tecavüz olayını çözenin rehber öğretmenin olması) sebebiyle MEB'in en çok alım yaptığı bölümler.İlla ki fizik yazıcam dersen de benim gibi mezun olduğunda ücretli öğretmenlik (yada ücretli amelelik) yapıp asgari ücrete talim edebilirsin.Biz üniversiteyi kazandığımızda bu kadar fena değildi ortalık o yüzden tercihlerinizi yaparken herhangi bir bölüme kapağı atıp üniversite okuyayım diye düşünmeyin.
    Ayrıca bilmiyorum şu anki üniversiteye giriş sınavındaki sistemi ancak bizim zamanımızda Fen Bilgisi Öğretmenliği ve İlköğretim Matematik Öğretmenliği bölümlerinin üniversiteye giriş puanları aşırı yüksekti.KPSS ile atama açısından da kötü durumdalar.Hani puan çok bu bölümlere gireyim diye düşünürsen de mezun olduğunda sıkıntısını çekersin.
    Umarım iyi bir yere atanırsın.
  • 30-05-2010, 19:09:25
    #18
    FlexMan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bahçedeki arabalarla öğretmenleri kıyaslamak pek doğru değil arkadaşım.O gördüğün öğretmenler anadan babadan zengin olanlar.Öğretmen maaşıyla lüx araç almak zor...
    4 tane okul değişirdim.Ortalam 30 tane araba vardı okullarda.Demekki ben baya şanslıymışım hep zenginlerine denk geliyoruz.