vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sevdiğim işi yapmak istiyorum ama hayatın şartları işte.
ben ne yap et kara harp okulunu seç derim.Askerlerin sağlıktan,konuta,maaşa kadar birçok avantajı var.Ayrıca öğretmenler gibi çoluk çocuk arasında sefil olmazsın.