Line adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Öğretmenlik lütfen bilenler baksın çok önemli
28
●1.285
- 30-05-2010, 19:38:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bugün 0 araç iyi lüks araç dediğimiz araçların fiyatları zaten 30-50 bin arası genelde 2010 model araçların zaten çoğu lüks öğretmenden audi, bmw, mercedes v.s. binmiyor herhalde aileden zengin değilde dediği gibi yada kimisi özel ders falan kırıyor parayı. Bunun haricinde orta sınıf araba fiyatları zaten 30-50 bin arası, bunuda 5 bin peşin ayda 600 tl 5 yıl krediyle çok rahat ödüyorsun 5-10 yıllık öğretmenlik yapan birisi sıkıntı çekmeden alır yani eşide çalışıyorsa sorun olmaz.
- 30-05-2010, 20:02:14Atom mühendisinin açıkta kaldığı bir ülkede fizik öğretmeni ne yapabilir? Dershanede çalışırım diyorsan da fazla ümitlenme. Dershaneler de kollarını açmış öğretmen beklemiyor. Üstelik özel sektör ve krizi bahane edip işten çıkartılma ihtimalin dahi var. Buna karşılık çalışma saatleri sorunu da var. Bir sürü insanın da ağız kokusunu çekersin. Cabası .. Kısacası insan gibi yaşayamassın. Devlette çalışırım diyorsan hadi KPSS'yi ve atanmayı geçtim. Verirler bir düz liseye. İtin kopuğun yine it kopuk evladıyla uğraşırsın.
KHO'yu düşün derim. Herhangi bir sağlık sorunun yoksa, fiziğe ilgin olduğuna göre sayısal dersleri de yapabiliyorsundur sanırım biraz da atletiksen durma derim. - 30-05-2010, 20:53:53Öğretmenlik mesleğinin avantajları çok yüksek. Allah kısmet ederse hedefim öğretmenlik. Ne olursa olsun, öğretmen olmak istiyorum.

Normal mesleklere göre avantajları çok çok daha yüksek, ayrıca ek gelir için bir çok şansınız var. Kurs, özel ders vs vs.. - 22-06-2010, 15:08:45Fizik mezunu olupta 2010-2015 yılında atanma ihtimalin yanındaki kişiyle aynı günde doğma ihtimalinin karesinden daha düşüktür.
- 22-06-2010, 15:56:20evet. özellikle okul öncesi öğretmenliği ve çocuk gelişimi bölümü asla işzsiz kalmaz.Pitekantropus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu an müthiş açık var. KPSS o kadar düştü ki 50 puanla atandı arkadaşlarım şimdi sözleşmeli öğretmenler.
Ve bana göre en fazla maaş alan öğretmen branşı bunlar. Ek dersleri çok. Kız kardeşim de Okul öncesi öğretmeni. o baş vurmuyor. Milli eğitimden arıyolar gel açık var ders ver diye. kpss çalıştığı için görev almıyor. az önce Ankaradan aradılar yine, özel eğitim merkezinden iş için çağırdılar. Maaş 2k dediler de ben inanmadım max. 1,5k öderler ama yine de zamanımız şartlarında iş iştir...
İşin zor tarafı: Çocuklarla uğraşmak çookk zor. Sabır ve yetenek lazım
- 22-06-2010, 16:06:06fizik hocaları sadece sayısal derslere girdikleri için ders saatleri az halliyle maaşlarıda az. Rehber hocalarının maaşları daha fazla.
