Atom mühendisinin açıkta kaldığı bir ülkede fizik öğretmeni ne yapabilir? Dershanede çalışırım diyorsan da fazla ümitlenme. Dershaneler de kollarını açmış öğretmen beklemiyor. Üstelik özel sektör ve krizi bahane edip işten çıkartılma ihtimalin dahi var. Buna karşılık çalışma saatleri sorunu da var. Bir sürü insanın da ağız kokusunu çekersin. Cabası .. Kısacası insan gibi yaşayamassın. Devlette çalışırım diyorsan hadi KPSS'yi ve atanmayı geçtim. Verirler bir düz liseye. İtin kopuğun yine it kopuk evladıyla uğraşırsın.
KHO'yu düşün derim. Herhangi bir sağlık sorunun yoksa, fiziğe ilgin olduğuna göre sayısal dersleri de yapabiliyorsundur sanırım biraz da atletiksen durma derim.