Öğretmenlik lütfen bilenler baksın çok önemli
28
●1.285
- 29-05-2010, 20:58:21Arkadaşlar fizik öğretmeni olmak istiyorum ama beni çok korkutuyorlar maaşdı felandı bir öğretmen maaşı ne kadar nasıl geçinebilir detaylı bilgi verebilicek var mı lütfen bilenler çünkü alıcağım cevaplarla hayatıma yön vericem.Birde kaç puan?
- 29-05-2010, 21:43:43Biraz araştırsan bulursun kaç puan olduğunu ?vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçiminide öğrenmek istiyorsan ;
Gir bi okulun bahçesine bak arabalara çözersin durumu. - 29-05-2010, 22:00:24Birde fizik dersi lisenin en zor derslerinden özel ders verdik mi köşe oluruz

Şaka bir yana
Ne kadar maaş alıyorlar? - 29-05-2010, 22:04:00Üyeliği durdurulduek dersler ıle 1100 tl maas sınırında alıyor bır fızık ogretmenı arkadasım ayrıca derece olayı var meslekde kacıncı yılı oldugu falan onemlı bunlarda maasa etkenvBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2010, 22:11:28Aslında karaharp okuluna gidicektim ailem izin vermedi hem gururlu hemde ücretide iyi ve herşeyini devlet karşılıyordu.
Ev alana kadar evlenmeyi düşünmüyorum.HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 29-05-2010, 22:22:44Hocam yukarda bir arkadaş da söylemiş fizik öğretmeni olarak atanmak çok çok çok zor. Atanabilirsen eğer bir sorun olacağını sanmıyorum, ek dersine göre 1500 civarı bir maaş alırsın. özel ders vs vererek daha fazla artırabilirsin bunu. ama dediğim giib eğer öğretmen olacam diyorsan işin çok zor, başka bir alternatifin varsa onu düşün derim. Kpss derdi ayrı bir şey yani.
