• 29-05-2010, 20:58:21
    #1
    Arkadaşlar fizik öğretmeni olmak istiyorum ama beni çok korkutuyorlar maaşdı felandı bir öğretmen maaşı ne kadar nasıl geçinebilir detaylı bilgi verebilicek var mı lütfen bilenler çünkü alıcağım cevaplarla hayatıma yön vericem.Birde kaç puan?
  • 29-05-2010, 21:43:43
    #2
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar fizik öğretmeni olmak istiyorum ama beni çok korkutuyorlar maaşdı felandı bir öğretmen maaşı ne kadar nasıl geçinebilir detaylı bilgi verebilicek var mı lütfen bilenler çünkü alıcağım cevaplarla hayatıma yön vericem.Birde kaç puan?
    Biraz araştırsan bulursun kaç puan olduğunu ?

    Geçiminide öğrenmek istiyorsan ;

    Gir bi okulun bahçesine bak arabalara çözersin durumu.
  • 29-05-2010, 22:00:24
    #3
    Birde fizik dersi lisenin en zor derslerinden özel ders verdik mi köşe oluruz
    Şaka bir yana
    Ne kadar maaş alıyorlar?
  • 29-05-2010, 22:02:31
    #4
    geçen sene kpss sınavında 1. fizik mezunuydu ve atanamamıştı devlette atama zor haberınız olsun eğer bu durum gerçekse dersanelerde 400 500 tl ye mahkum olabilirsiniz
  • 29-05-2010, 22:04:00
    #5
    Üyeliği durduruldu
    vBulletinMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde fizik dersi lisenin en zor derslerinden özel ders verdik mi köşe oluruz
    Şaka bir yana
    Ne kadar maaş alıyorlar?
    ek dersler ıle 1100 tl maas sınırında alıyor bır fızık ogretmenı arkadasım ayrıca derece olayı var meslekde kacıncı yılı oldugu falan onemlı bunlarda maasa etken
  • 29-05-2010, 22:05:11
    #6
    Eşinde öğretmen olursa para sıkıntısı yaşamazsın
  • 29-05-2010, 22:11:28
    #7
    Aslında karaharp okuluna gidicektim ailem izin vermedi hem gururlu hemde ücretide iyi ve herşeyini devlet karşılıyordu.
    HayatHost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eşinde öğretmen olursa para sıkıntısı yaşamazsın
    Ev alana kadar evlenmeyi düşünmüyorum.
  • 29-05-2010, 22:21:27
    #8
    fizik öğretmeni ataması artık neredeyse yapılmıyor gibi o nedenle puanlar düştü boşa tercih yaparsın.Bence aileni geleceğine karıştırma ve kara harp okuluna git.Asker öğretmeni 10 a katlar...
  • 29-05-2010, 22:22:44
    #9
    Hocam yukarda bir arkadaş da söylemiş fizik öğretmeni olarak atanmak çok çok çok zor. Atanabilirsen eğer bir sorun olacağını sanmıyorum, ek dersine göre 1500 civarı bir maaş alırsın. özel ders vs vererek daha fazla artırabilirsin bunu. ama dediğim giib eğer öğretmen olacam diyorsan işin çok zor, başka bir alternatifin varsa onu düşün derim. Kpss derdi ayrı bir şey yani.