Hocam yukarda bir arkadaş da söylemiş fizik öğretmeni olarak atanmak çok çok çok zor. Atanabilirsen eğer bir sorun olacağını sanmıyorum, ek dersine göre 1500 civarı bir maaş alırsın. özel ders vs vererek daha fazla artırabilirsin bunu. ama dediğim giib eğer öğretmen olacam diyorsan işin çok zor, başka bir alternatifin varsa onu düşün derim. Kpss derdi ayrı bir şey yani.