Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ilk göreve başlayanların (9/1) maaşı 1325 tl şu anda... ek derslerle 1700 oluyor full girersen... ha 2500 tl alanda var kurs, egzersiz, uzman öğretmen artısından falan.. ne kadar çalışırsan o kadar para hesabı gibi işte..
devlete kadrolu atanmak artık zorlaştı bu tür bölümlerde...240 bin öğretmen sınava giriyor, yılda 40 bin atama yapılıyor, şunu söyleyim 2009 kpss 1. sinin branşı fizikti ve atanamamıştı yaz atamasında, çünkü kadro açmamışlardı, tabi sonra atandı, rehberlik ve anaokulu öğretmenliği gözde şuanda, özel ders başta tecrübesiz olduğundan adam gibi iş çıkmaz atandığın yere bağlı bir olay, dersane desen orda da köle gibi çalıştırıyorlar hatta ilk yıl para bile vermiyorlarmış...
birde şunu söyleyim öğretmenler az çalışıyor gibi gözüküyor ama fena derece yorucu ve stresli bi iş, günde 3-4 ders bile adamın bütün gününü bitiriyor... ama yinede güzel meslek.. herşeye rağmen kutsal...