Merhaba.Ben Sosyal Bilgiler Öğretmeni'yim.Tabii ki memleket şartlarından dolayı KPSS ile uğraşmaktayım.2008 mezunuyum.KPSS taban puan 80.Fizik Öğretmenliği ile ilgili arkadaşlar yazmış zaten.Durum onların anlattığı gibi.Eğer illa ki öğretmen olmak gibi bir hedefin varsa sana Okul Öncesi Öğretmenliği yada PDR (Rehber Öğretmen) bölümlerini tavsiye ederim.Bu bölümler gerek Avrupa Birliği uyum süreciyle alakalı gerekse dış nedenler (son Siirt'teki tecavüz olayını çözenin rehber öğretmenin olması) sebebiyle MEB'in en çok alım yaptığı bölümler.İlla ki fizik yazıcam dersen de benim gibi mezun olduğunda ücretli öğretmenlik (yada ücretli amelelik) yapıp asgari ücrete talim edebilirsin.Biz üniversiteyi kazandığımızda bu kadar fena değildi ortalık o yüzden tercihlerinizi yaparken herhangi bir bölüme kapağı atıp üniversite okuyayım diye düşünmeyin.
Ayrıca bilmiyorum şu anki üniversiteye giriş sınavındaki sistemi ancak bizim zamanımızda Fen Bilgisi Öğretmenliği ve İlköğretim Matematik Öğretmenliği bölümlerinin üniversiteye giriş puanları aşırı yüksekti.KPSS ile atama açısından da kötü durumdalar.Hani puan çok bu bölümlere gireyim diye düşünürsen de mezun olduğunda sıkıntısını çekersin.
Umarım iyi bir yere atanırsın.