Peki diğer yorumlarıda bekleyicem ama büyük ihtimal kara harp okuluna gidicem zaten iki seçeneğim vardı.
Niye fizik öğretmenliği düşünüyorsun ki, KHO'nun 182 taban puan aldığına bakma zaten geçen sene giren son kişinin puanı 208 idi ayrıca önsağlık spor mülakat derken adayların %90'ı eleniyor, ayrıca aile şahıs araştırması detaylı oluyor çok fazla eleme var girmek kolay değil. Sen diğer alanlara bak o esnada elemelere girersin kazanırsan kazanırsın yani.